appelsinbrus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Noen tips? Har kjørt med farger før, så veit ikke helt hva som her skjedd.. Kjører med 66gt, vanlig s-video utgang.. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Bruk scart kabel inn i TV tenker jeg. Mulig du må kjøre fra svideo til composite først. Ikke alle TV'er som tar svideo skikkelig. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 ingen som veit svaret på dette da..?? Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har det samme problemet Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Prøv med å gå inn på skjermkortinstillingene (høyreklikk på skrivebordet å velg "NVIDIA Display"), så går du inn på "nView-skjerminstillinger" så høyreklikker du på TV'en å går videre til "Velg TV-format" så til "Avansert..." Under "Utdataformat for video" skal det være tre valg: 1. Automatisk valg 2. Sammensatt video 3. S-video ut Velg "Sammensatt video", å se om det hjelper. Endret 9. april 2006 av Nvidia Lenke til kommentar
Glenmohr Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Dette er ikke noe jeg vet, men har overhørt samme problem på elkjøp. Der ble vedkommende bedt om å sjekke instillinger for s-video på TV'en. Endret 9. april 2006 av Glenmohr Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 prøv å last ned tvtool. Det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Noen som vet løsning på samme problem med ati-kort? Finner ikke instillingen for å velge sammensatt (composite) video... Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Noen som vet løsning på samme problem med ati-kort? Finner ikke instillingen for å velge sammensatt (composite) video... 5891960[/snapback] Dette tror jeg faktisk ikke går ann i ATI sine drivere, etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Kanskje denne linken hjelper: Svart/hvit på TV-ut Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Hmm, leste det meste som stod på den linken du la inn, naits81, men jeg har ikke lik meny som det her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå