Gå til innhold

Moderatorene for strenge!

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

ser til stadighet tråder med et helt ok poeng bli stengt av moderatorer.

tråder kan bli stengt fordi Moderatorene kanskje synes emnet er snakket nok om eller "de" mener den ikke er bra nok.

hvorfor skal moderatorene alltid bestemme hva som er bra eller ikke? kan ikke dere la de som bruker dette forumet diskutere hva dem vil bare det passer i kategorien.

virker som om noen tar moderatorarbeidet for personlig og fremmer sine egne interesser og bryr seg fint lite om andres.

ta humordelen f.eks. mange tråder blir stengt fordi ikke moderatoren ser det morsomme med den! hallo? hva om andre gjør det.

føler også at visse moderatorer misbruker sin "stilling" i mine øyne.

har f.eks sett en moderator ta kreditt for å banna en person på forumet. det bør vel være mer seriøsitet en det?

Det aller verste jeg ser er en moderator som tror han er noe fordi han er en moderator.

måtte få ut noe frustrasjon så ikke misforstå meg, vil bare at dere kan tenke dere om 1 gang til før dere tar ibruk deres stilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er litt rask på avtrekkeren når du sier at moderatoren ikke ser humoren i en tråd.

Faktum er at ofte brukes msn, PM og intraforumet for å diskutere med andre moderatorer om bla. slike tråder skal stenges eller ei.

Mener du at en moderator misbruker sin stilling, tar du det opp med den aktuelle moderatoren, eller sender en velbegrunnet mail til forumstyret.

Lenke til kommentar
ser til stadighet tråder med et helt ok poeng bli stengt av moderatorer.

Helt ok poeng kanskje, men et eller annet er galt. Ofte emnetittel.

hvorfor skal moderatorene alltid bestemme hva som er bra eller ikke?

Fordi det er slik ting fungerer. Moderatorene bestemmer, akkurat slik som laererne bestemmer paa skolen, sjefen paa jobben, regjeringen i landet osv. Slik fungerer verden.

kan ikke dere la de som bruker dette forumet diskutere hva dem vil bare det passer i kategorien.

Nei. Ting kan ikke funke slik paa et saa vanvittig stort forum :) Dette er inget anarki. Aksepter det

virker som om noen tar moderatorarbeidet for personlig og fremmer sine egne interesser og bryr seg fint lite om andres.

De fremmer ikke sine interesser, de fremmer forumets felles interesser. :)

ta humordelen f.eks. mange tråder blir stengt fordi ikke moderatoren ser det morsomme med den! hallo? hva om andre gjør det.

Hallo du!

Hvis moderatoren ikke ser det morsomme er det sannsynligvis fordi det har blitt tatt opp 1209389123 ganger foer i forumet. Eventuelt fordi det var ting som var usmakelige etc.

føler også at visse moderatorer misbruker sin "stilling" i mine øyne.

har f.eks sett en moderator ta kreditt for å banna en person på forumet. det bør vel være mer seriøsitet en det?

Hva mener du med aa ta kreditt for aa banne en person? Fortelle folk at han/hun er blokkert? Det er ting folk gjerne blir glade for, og moderatorene trenger generelt sett det de faar av kreditt, de gjoer en kjempejobb uten aa faa noe igjen. Det minste vi kan gjoere er aa respektere dem :)

Det aller verste jeg ser er en moderator som tror han er noe fordi han er en moderator.

En moderator er noe. Han er moderator. Dette er en hoeyere rang enn vanlig bruker. Moderatorene er generelt sett folk som har gjort noe spesielt, eller oppfoerer seg eksemplarisk. En moderator gjoer i de fleste tilfeller mer for fellesskapet enn en vanlig bruker.

JA, en moderator har lengre e-penis enn deg. Beklager gutt, men det er slik.

Lenke til kommentar

Et seriøst forum krever strenge moderatore. Du ser det enkelt hvis en tråd for lov å leve uforstyrret. Forumet skal også takle søk på problemstillinger - dermed må emne og enkeltforum brukes korrekt. Moderatorene gjør en kjempejobb. Dssverre er alt de høster kritikk.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...