LuMpY Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei, jeg lurer på et par ting om vegas 6, hehe Jeg skal redigere CS film og jeg vet åssen jeg legger inn fra fraps osv... For eksempel : Recorda i cs og viewdemo og brukt fraps.... Men nå kommer tha problemo, jeg har brukt windows movie maker mange ganger hehe, ikke så mye å skryte av men men, jeg ville teste noe nytt og mange jeg kjenner hadde vegas 6, men de kunne ikke bruke det sånn som jeg skulle hehe Som mange sikkert har sett på andre cs filmer, så er det syk redigering Det jeg lurer på er for eksempel åssen man får bra zoom osv, mange som zoomer kult osv.... Og mange andre ting som jeg ikke vet åssen man gjør for å få en bra fragmovie hehe... nå jeg bruker WMM (Windows Movie Maker) så er det så lett å bruke men når jeg kommer til vegas blir alt komplisert hehe Er det noen snille folk her som kan gi noen gode råd anngående zooming osv ? Det hadde vært hyggelig Mvh LuMpY (Andreas) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Feilpostet, dårlig emnetittel - stenges! LES RETNINGSLINJENE (Og vær så snill, begrens smileyer neste gang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg