Gizmonica Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg digger teknologiske duppeditter. Klarer meg egentlig fint med mobiltelefonen min, da den innehar de fleste funksjoner jeg har bruk for nå. Men etterhvert når PDA er blitt litt mer vanlig og prisene (forhåpentligvis) synker til litt mer brukervennlig nivå så har jeg lyst på en. Men det jeg vil ha er en dings som kan brukes til absolutt alt. Altså en dings som har maaaaaaasse minne, innebygd kamera, mp3 spiller, gjerne windows operativsystem, telefon m 3g og alle funskjoner som mms, internett osv... Den må være kompatibel med outlook, også gjerne kunne brukes til å spille litt på:-) tastatur er også en fordel, også trykksensitiv skjerm! snakker her om den ultraoptimale dings Er det noen som har noe slikt, eller som vet hva som finns av slikt?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg har en Qtec 9100 som oppfyller det du ber om, utenom 3g.. klar for å sikle? http://mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=55596 Endret 5. april 2006 av Slettet+9812398713 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har en Qtec 9100 som oppfyller det du ber om, utenom trykkfølsom skjerm.. klar for å sikle? http://mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=55596 5875032[/snapback] Eh? Jeg har den der og den har såklart trykkfølsom skjerm, men ikke 3G.. kun egde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 My bad.. korrigert Lenke til kommentar
oddity Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Qtek 8300 her. Ikke 3g og ikke trykkfølsom skjerm, men den er liten og søt da Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Qtek 9000 oppfyller alle dine krav pluss litt ekstra? Minne kan du utvide via minnekort eller microdrive (liten harddisk)! Det verste er jo prisen (like mye som en normal bærbar pc)! Vekten er myeeeeeeeeeee mindre enn en bærbar PC, men den er veldig stor og det er litt vanskelig å ha den i lomma Endret 6. april 2006 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå