jimjames Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg er på jakt etter en erstatter for min stasjonære pc. Så da er jeg på jakt etter en 17" bærbar pc med widescreen. Helst med med mulig funksjoner som dvdbrenner, bluetooth, wlan, tvutgang. Og kanskje en tvtuner? Skal kunne spille spill på så jeg trenger minst 1gb? ram og et bra skjermkort. Vet ikke hva som er best av AMD og Intel for tiden. Så det er samme hvilket så sant det er bra Hva er det beste tilbudet som er for en sånn pc for tiden? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) du får dual core på bærbar i dag skjermkort ville vurdert 7400 deretter x1600 evt x700 finnes med 7800gt Endret 5. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ring Dell og be om å få tilbud på f.eks Inspiron 9400. Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Ring Dell og be om å få tilbud på f.eks Inspiron 9400. 5875167[/snapback] Vil jeg få bedre tilbud enn det som står på internett hvis jeg ringer inn til dell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå