[email protected] Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) jeg lurer på om jeg kan kjøre sli. Jeg har et Asus A8N SLI hovedkort og to Sapphire Radeon x700 Pro, 256mb. skjermkort. Kan jeg kjøre sli med disse? Jeg leste et sted, at siden jeg hadde nvidia chipset på hovedkortet ville det ikke fungere. ?!? Er det sant? Og kan noen forklare om jeg virkelig kan det eller ikke. Endret 5. april 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) For det første, grattis med 2 identisk like tråder Men ot : Det er ikke mulig. SLI er noe nvidia har funnet opp, som ikke funker på ATI kort, der må du ha et crossfire hovedkort. Endret 5. april 2006 av Sonic^^ Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nei det kan du ikke, SLI er en nvidia ting, Crossfire er det ATi bruker, men de korta har ikke støtte for det. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Beklager å ha dobbelt postet, men jeg trengte et svar veldig fort og det har jeg fått. Men nå har jeg tenkt og slette det ene innlegget, men jeg vet ikke hvordan?? Endret 5. april 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 da sender du en PM til en admin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå