[email protected] Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) jeg lurer på om jeg kan kjøre sli. Jeg har et Asus A8N SLI hovedkort og to Sapphire Radeon x700 Pro, 256mb. skjermkort. Kan jeg kjøre sli med disse? Jeg leste et sted, at siden jeg hadde nvidia chipset på hovedkortet ville det ikke fungere. ?!? Er det sant? Og kan noen forklare om jeg virkelig kan det eller ikke. Endret 5. april 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Hovedkortet støtter SLI, men skjermkortet gjør det ikke. Det er kun GeForce-skjermkort som støtter SLI. Tips: Du må endre tittelen på diskusjonen før en moderator stenger den. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Hovedkortet støtter SLI, men skjermkortet gjør det ikke. Det er kun GeForce-skjermkort som støtter SLI. Tips: Du må endre tittelen på diskusjonen før en moderator stenger den. Hilsen, efikkan. 5874702[/snapback] tusen takk... er tittelen grei nå`? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 du kan vel heller ikke kjøre crossfire (ATI sitt motsvar på SLI) med de kortene, for det støtter vle bare X800-x850 og oppoveR? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Takker for alle svar dere Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Beklager å ha dobbelt postet, men jeg trengte et svar veldig fort og det har jeg fått. Men nå har jeg tenkt og slette det ene innlegget, men jeg vet ikke hvordan?? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 du får ikke slettet innlegg. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 ok, men admin sa at jeg måtte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå