DE1 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kan hende du har sagt det før, men hvor mye skal du legge i prosjektet. (I kroner) - Og skal du på HW-lan? Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Bilen var i utgangspungtet litt slitt i lakken, og stygg innvendig, så den fikk jeg kjøpt billig "75000,-" Med vilje har jeg ikke en 100% riktig kalkyle på hvor mye oppussingen vil koste. rett og slett fordi jeg ikke vil låse meg på denne bilen. I utgangspungtet hadde jeg tenkt å bruke ca 120-140000,- på oppussing/styling av bilen. Men det kommer stadig nye ting. Jeg hadde forx. ikke planer om å ha annlegg i bilen, men den planen er forkastet for lenge siden Jeg hadde okså planer om å lakkere bilen selv, men siden den skal ha en så spessiell lakk skal jeg levere den inn. Felger og dekk ligger heller ikke inne i denne prisen. Så hva den vil koste vil kun tiden kunne vise Noe nytt med bilen? 6306864[/snapback] Jeg har støypt ferdig dørene, og holder på å støype nytt dasjbord. Jeg holder også på med mitt andre prosjekt som skal inn til lakkering samtidig med denne "ford Scorpio" Endret 20. juni 2006 av leif666 Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Stilig bil! Skikkelig lastebil-girspak Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Okay, da var jeg tilbake fra ferie, og forsterkeren har endelig kommet, den skal monteres under panseret, den er ca 1m lang, og 8000w "3000w RMS" Det skulle drive det meste Jeg har også kjøpt meg GSM bilalarm. Den har innebygget telefon som ringer hvis den blir stjålet, jeg kan også snakke til de som er i bilen gjennom alarmen, + den kan brukes til sporing og fjernstans av motor ol Og sist men ikke minst har kompressoren kommet. Jeg liker kompressor bedre en turbo. Både fordi en har mer bunndrag, men også får lyden sin del. En mister mye lyd av en turbo, og lyden i en 911 er jo bare så deilig Noen her på a-motor sier at en mister endel hk av montering av kompressor istedenfor turbo, men dette er bull. Hvis en monterer en kompressor uten og koble til luft vil en få et effekttap på noen prosent, men det får en også hvis en kobler til en turbo. Turboen stopper/bremser eksosen på veg ut, og det vet alle som trimmer/tuner motorer at fører til effekttap. Smak og behag. Japsebiler ol passer best med turbo. amcar ol passer best med kompressor. Bakdelen med kompressor er at overhaling/vedlikehold er dyrere. Jeg er også gått igang med støyping av nytt dasjbord, noe som var litt mer tidkrevende en jeg hadde planlagt (som alt annet) Endret 29. juli 2006 av leif666 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Babyblå, sota ruter, hvite viperstriper eller noe hvite greier på sidene, også så store og så breie hjul du får innunder skjermene.. med SYK kant.. Da snakker vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå