leif666 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Da drar du gjennom Gjøvik 5880166[/snapback] Du skal ikke se bort fra at jeg kan ta turen innom Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Da drar du gjennom Gjøvik 5880166[/snapback] Du skal ikke se bort fra at jeg kan ta turen innom 5880268[/snapback] Da kommer du og viser deg frem på Lillehammer og da? :!: For det er ikke langt borti svingen. Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Veldig fin bil. Grønn er en fin farge. Harry, men stilig. 5880037[/snapback] Huff da... ikke enig. 5880041[/snapback] Du tok ikke feil. Hadde noen sagt til meg at jeg burde lakke den grønn hadde jeg ledd av dem. Men 2fargers grønn-perlemor var stilig. De fleste som lakker perlemor har lilla med blå-perlemor ol. Det er sjeldent at perlemorfargen er den samme som grunnfargen. det ble en spesiell virkning av perlemoren da. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 I Stavanger sier du? Hvor holder du til? Dette må jeg bare se Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Da kommer du og viser deg frem på Lillehammer og da? :!: For det er ikke langt borti svingen. 5880166[/snapback] Det begynder å bli en noe lang tur. Jeg var å hentet en fiesta med xr3motor i lillehammer for mange mange år siden. Da lovet jeg meg selv om at jeg aldri skulle kjøre den turen en gang til i en bil med så dårlig kjørekomfort. Ok, Porsche`n er noe bedre, og ikke minst kulere å kjøre en fiesta`en. Men jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 I Stavanger sier du? Hvor holder du til? Dette må jeg bare se 5880409[/snapback] Jeg bor i Tananger, men bilen står på jobben (Forus) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 I Stavanger sier du? Hvor holder du til? Dette må jeg bare se 5880409[/snapback] Jeg bor i Tananger, men bilen står på jobben (Forus) 5880447[/snapback] Stilig, bodde i Tananger før jeg... Og i Tønsberg for den saks skyld. Forus? Hvor på Forus? Jobber på Forus jeg også (Stokkamyrvn)... Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Rett ved siden av gammle søniksen bygget. (nedenfor togskinnene, ned mot sjøen) Det er en liten verden Skal skrive inn med en gang den er ferdig lakket, så er det bare å komme å se på den Endret 6. april 2006 av leif666 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Rett ved siden av gammle søniksen bygget. (nedenfor togskinnene, ned mot sjøen) Det er en liten verden 5880718[/snapback] Snedig Har du forresten noen nye, oppdaterte bilder av bilen? Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Skal plukke den i påskeferien (gjøre den klar for lakk) så det er ikke vits å ta bilder før den er lakket, og alt er montert igjen. Det er noe finfuss/finsparkling som gjenstår. Men er det veldig ønskelig kan jeg ta bilder underveis. Endret 6. april 2006 av leif666 Lenke til kommentar
spindle Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Edit: Traktor er traktor, Porsche er Porsche. Traktoren kjører på langt nær so fort at det gjør noe. 5880178[/snapback] Traktor er Porsche. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Skal plukke den i påskeferien (gjøre den klar for lakk) så det er ikke vits å ta bilder før den er lakket, og alt er montert igjen. Det er noe finfuss/finsparkling som gjenstår.Men er det veldig ønskelig kan jeg ta bilder underveis. 5880849[/snapback] Tro meg, det er ønskelig Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Skal plukke den i påskeferien (gjøre den klar for lakk) så det er ikke vits å ta bilder før den er lakket, og alt er montert igjen. Det er noe finfuss/finsparkling som gjenstår.Men er det veldig ønskelig kan jeg ta bilder underveis. 5880849[/snapback] Tro meg, det er ønskelig 5951570[/snapback] Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Siden du har kalt denne tråden worklog/showcase, så må det jo vere litt work også Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Siden du har kalt denne tråden worklog/showcase, så må det jo vere litt work også 5954773[/snapback] Trust me. Det er masse "work" med denne bilen Nå er dører, bakluke tatt av + alt innvendig demontert og tatt ut. Kommer flere bilder til helgen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg venter tålmodig på oppdatering av en rå bil her. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Bare jeg som syns flakes/fancy lakk blir litt feil på en sånn bil? Spennende prosjekt uansett. Kommer til å følge med. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg venter i spenning på en oppdatering og hvordan bilen ser ut nå. Har du lakkert den enda?? Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Hei igjen. Har ikke gjort så mye med bilen i det siste. Jeg er medlem i Rebel-vanners, og det har vært mye å gjøre med blant annet en henger ol. + jeg har jobbet endel i det siste. Jeg har demontert dørene, og klargjort dem for finsparkling. Jeg kjøpte alt av interiør nytt til bilen (seter fremme og bak, dørtrekk, dashbord, ratt, teppe, deksler +alt annet) Men siden bilen blir så spesiell utvendig har jeg bestemt meg for å støpe nye dører innvendig + dashbord i glassfiber og lakkere det i samme farge som utvendig. Jeg har støypet endel fra før (båt ol) så det blir ikke så vannskelig (tror jeg) Jeg har bestilt 2stk 8" + 2stk 10" + 6.5" komp sett til å ha i dørene. Det er bestilt fra USA, og det er derfor litt leveringstid. Jeg har også bestilt flakes. Disse har kommet til landet, men ligger til fortolling. METAL FLAKEMETAL FLAKE 300 grams silver fibres holo double size flakes METAL FLAKE 100 GRAMS LAZER BLUE 400 micron METAL FLAKE 120 GRAMS VIOLET HOLOGRAM 400 micron Dette skal fordeles på to biler. Normalt bruker en 120 grams til en bil. Blå og lilla vil derfor være meget diskré, mens silver holo flakes vil være veldig dominerende. Grunnlakk vil enten bli hvit eller sort tror jeg. En annen som mekker bil sandblåste bilen sin for en uke siden, og det har kommet endel støv på min etterpå Flere bilder kommer etter hvert. Om ønskelig kan jeg ta bilder mens jeg støper dører/dashbord også. Endret 17. mai 2006 av leif666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå