tha_man Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg skal ha ny mobil og er 15 år gammel. Den skal ikke koste mer enn 3500 kr. Mobilen som jeg har nå er en K500i Sony Ericssons og da joysticken ble ødelagt har jeg hatt problemer med det siden. En mobil uten joystick altså. Ellers er alt akseptabelt men jeg er en teknofreak så jo flere funksjoner desto bedre! Noen ideer til hvilken mobil jeg skal velge? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg skal ha ny mobil og er 15 år gammel. Den skal ikke koste mer enn 3500 kr. Mobilen som jeg har nå er en K500i Sony Ericssons og da joysticken ble ødelagt har jeg hatt problemer med det siden. En mobil uten joystick altså. Ellers er alt akseptabelt men jeg er en teknofreak så jo flere funksjoner desto bedre! Noen ideer til hvilken mobil jeg skal velge? 5874522[/snapback] Nokia N70 - hvis du er teknofrik Helt konge mobil, kommer snart til å koste under 3500. Får den til rundt 2900+ brukt. se her! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva med kommende Nokia N71, omtrent som n70 bare i et penere design, men den er litt dyrere enn n70 den koster 500 kr over budsjettet Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Skal se litt fin ut og da! Samt at den er en "ungdommsmobil" men trenger liksom de beste fra flere kategorier til å sammeligne med å finne den beste for meg! N71 og N70 var veldig fine de! Flere? Lenke til kommentar
3000 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) siden du er 15 år vil du vel gjerne ha en fet mobil og da kan eg anbefale deg nokia N90 den er veldig feit :!: men koster kansje litt mye men seriøst er du teknofrik så får du ikke noe bedre en N70 til rundt den prisen du oppgir som maks.. vist du ikke vil ha en PDA ting da Endret 6. april 2006 av 3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå