Gå til innhold

Ny mobil til 15-åring!

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny mobil og er 15 år gammel. Den skal ikke koste mer enn 3500 kr. Mobilen som jeg har nå er en K500i Sony Ericssons og da joysticken ble ødelagt har jeg hatt problemer med det siden. En mobil uten joystick altså. Ellers er alt akseptabelt men jeg er en teknofreak så jo flere funksjoner desto bedre!

Noen ideer til hvilken mobil jeg skal velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha ny mobil og er 15 år gammel. Den skal ikke koste mer enn 3500 kr. Mobilen som jeg har nå er en K500i Sony Ericssons og da joysticken ble ødelagt har jeg hatt problemer med det siden. En mobil uten joystick altså. Ellers er alt akseptabelt men jeg er en teknofreak så jo flere funksjoner desto bedre!

Noen ideer til hvilken mobil jeg skal velge?

5874522[/snapback]

Nokia N70 - hvis du er teknofrik ;) Helt konge mobil, kommer snart til å koste under 3500. Får den til rundt 2900+ brukt. se her!

Lenke til kommentar

siden du er 15 år vil du vel gjerne ha en fet mobil :) og da kan eg anbefale deg nokia N90 den er veldig feit :!: men koster kansje litt mye :innocent:

men seriøst er du teknofrik så får du ikke noe bedre en N70 til rundt den prisen du oppgir som maks.. vist du ikke vil ha en PDA ting da :p

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...