ArizarD Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hei folkens! Trenger anbefalingene deres Endret 26. september 2006 av ArizarD Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nextgentel. 20000/1200 ( 499) Har også ip telefoni. Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Ja det ser ut som et veldig godt tilbud, men bor jeg nært nok? Får jo ikke sjekket om dem når meg siden jeg ikke vet hva hjemmetelefonen min blir der ennå! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Let opp adressen til naboen i Gule sider, så finner du nummeret deres Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Anbefaler NGT (vi får nett fra ngt den 18.). Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Anbefaler NGT (vi får nett fra ngt den 18.). 5875094[/snapback] Hvordan kan du anbefalle noe du ikke har? Jeg har NGT, jeg prøver å bytte, så jeg kommer nok til å følge med inni her! stikkord: ustabile linjer, ikke hastighet du betaler for, jævla høg NAT, glem kundeservice. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) jeg har hatt ngt i bergen i 5 år, og det har ALDRI vært problemer med linjen. Jeg har alltid hatt bedre linje enn det jeg betaler for. NATing er ikke noe problem (www.ngtforum.net). de har noe høy ping mot enkelte ISPer grunnet dårlig routing. Kundeservice er det desverre dårlig med. Tar evigheter før de svarer på telefonen, men på de 5 årene jeg har hatt linje fra dem har jeg ikke hatt behov for kundeservice mer enn en gang eller to... de har dog lovet at de skal fixe kundeservicen.. sikkert 5. gangen de lover det da.. edit: omformulerte litt edit2: .net, ikke .no Endret 5. april 2006 av Musty Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hvorfor i all verden blir ikke nittedalsnettet anbefalt? Har ikke det selv ennå men bestiller så fort det blir bygd ut i mitt område. 25Mb/2Mb for 350kr. pr mnd!! (forutsatt at du også kjøper kabeltv fra nittedalsnettet da) IP telefoni fra 50 kr. pr mnd(-20% på telenor priser, gratis til andre IP telefoni abbonenter innad i Nittedalsnettet) (150kr. =gratis til hustelefoner og andre i nittedalsnettet) OBS OBS det er litt forvirring angående etableringskostnadene da det er fratrekk for både det ene og andre, men i utgangspunktet er det visstnok enorme kostnader forbundet med strekking av fiberoptiske kabler i litt mere grisgrendte strøk så etableringen blir også høy. Bekjente av meg som har Nittedalsnettet er iallefall kjempefornøyd og har kjempefin ping opp mot f.eks CS servere. Absolutt et alternativ sånn jeg ser det.(selv om ingangsprisen kan være vel høy) Edit. oops.. oppdaget nå at dette var et svar han skulle hatt for et halvt år siden, men lar svaret stå i tilfelle det er nye nittedøler som lurer på det samme Endret 26. september 2006 av BlondGod Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Minner om at vi har et data forum, og til og med et eget forum for nettverksspørsmål, så dette er hvertfall feil sted å poste slike spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg