Gå til innhold

Headset - anbefalinger til spill og musikk

Anbefalte innlegg

Tenke jeg skulle ha meg nytt headset siden jeg har fått meg jobb og skal på LAN i påsken. Har overhodet ingen kunnskap om emnet, så mine tidligere headset har hvert noe søppel kjøpt på elkjøp for en pakke kaffi. Noen som har noen anbefalinger, gjerne personlig prøvd produktet. Kriterier:

- Pris +/- 500

- Gode til spilling

- Musikk, bass er et must

- Ikke ha microfon!

- Holde støy ute (mye støy der jeg jobber)

Slå dere løs! Takker for alle tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sennheiser HD 212 Pro

Beyerdynamic DT 231

Hei! Kjøp Sennheiser PC-150

Vil han ikkje ha mikrofon så vil han ikkje.

Sennheiser har mange gode øyretelefonar i den prisklassen, men det er så forbaska at dei skal være åpne heile tida. :shrug: AKG har heller ikkje noko som passar heilt. Du kan jo vurdere Koss Pro3\4AA, dei er litt tunge, men eg synest lyden er heilt kurant, dog muligens ikkje i toppklassen til den prisen.

Lenke til kommentar

Kanskje du kan rive den av ved overgangen frå sølv til svart, kan ikkje sei noko sikkert. Alltid mulig å skjære av med ei baufil, men blir ikkje spesielt fint.

Kva med HD212 som eg linka til, det isolerer ganske greit, du høyrer nok musikken på utsida om du skrur opp volumet, men det isolerer betre enn DT 231.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Sennheiser HD 212 Pro

Beyerdynamic DT 231

Hei! Kjøp Sennheiser PC-150

Vil han ikkje ha mikrofon så vil han ikkje.

Sennheiser har mange gode øyretelefonar i den prisklassen, men det er så forbaska at dei skal være åpne heile tida. :shrug: AKG har heller ikkje noko som passar heilt. Du kan jo vurdere Koss Pro3\4AA, dei er litt tunge, men eg synest lyden er heilt kurant, dog muligens ikkje i toppklassen til den prisen.

5879843[/snapback]

Beyerdynamic DT 231 ser veldig gode ut. Etter en liten google har jeg til gode å finne et review av de der totalscoren er under 5/6!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...