Novec Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Øyh, det er råttent gjort at jeg ikke har fått ønska deg hjertelig velkommen i gjengen enda! Du er jo mer verdig Overklokking.no enn de fleste av oss! Gleder meg rått til å se en masse artikler fra deg (kanskje litt mer løsslupne?) i tiden framover, og ikke minst nytt design. Det trengs! Ingen tvil om at det løsner og liver opp i gjengen å ha ei jente med tiltakslyst og ferdigheter langt utover normalen (uavhengig av kjønn, merk deg det!) - og nevnte jeg utseende? Kanskje vi endelig får lurt "hæstkukan" oppi nord til å komme ned på Overklokking.no-fest? Lykke til, Tone! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei Tone! No trur eg ikkje skal fortsette på ein likestillingsdebatt..Det er komt mange ulike synspunkt fram i denne *tråden*. Men,synest det er kjekt at overklokking.no har fått ny medarbeidar. (uavhenig av kjønn) [Off topic] Har såg på heimesida di tidligare i dag/i går (alt etter korleis ein ser på det). Likte designet. Når det gjelder Nordfjord folkehøgskule så eksisterer websida endå her Kjendte han som laga forgje designet på sida.. (1997/98). Eg har laga eit lite forum for tidligare elevar ved skulen. Og forgje helg så møtte eg Nordfjod folkehøgskule bussen på ei ferje eg tok. Elles så var det ikkje svar å få fra deg i /msg mode på irc tidligare i dag/går. [/Off topic] Ønsker deg lykke til vidare.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 01:36, skrev CannoliBoy:Ingen tvil om at det løsner og liver opp i gjengen å ha ei jente med tiltakslyst og ferdigheter langt utover normalen (uavhengig av kjønn, merk deg det!) - og nevnte jeg utseende? Kanskje vi endelig får lurt "hæstkukan" oppi nord til å komme ned på Overklokking.no-fest?Lykke til, Tone! AT DET VAR???? :grin: Lenke til kommentar
Trypticon Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Detta er bare et stunt fra OK.no.. det er bare en man som poser som en kvinne slik at de kan få flere jenter inn i forumet! :smile: Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 03:55, skrev Trypticon:Detta er bare et stunt fra OK.no.. det er bare en mansom poser som en kvinne slik at de kan få flere jenter inn i forumet! Hehehe, ja det kan du jo bare fortsette å tro Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 03:32, skrev Mr.Hassan:[Off topic]Har såg på heimesida di tidligare i dag/i går (alt etter korleis ein ser på det).Likte designet.Når det gjelder Nordfjord folkehøgskule så eksisterer websida endå herKjendte han som laga forgje designet på sida.. (1997/98).Eg har laga eit lite forum for tidligare elevar ved skulen.Og forgje helg så møtte eg Nordfjod folkehøgskule bussen på ei ferje eg tok.Elles så var det ikkje svar å få fra deg i /msg mode på irc tidligare i dag/går.[/Off topic] Den som ligger der nå, kom etter min, jeg lagde i 98/99. Og at jeg ikke reagerer på irc, er av den enkle grunn at jeg ikke er hjemme Jeg er fortsatt langt pokker i vold å passer hus. Fredag derimot.. da skal jeg nerde meg ihjæl ellerno, for jeg hakke tatt i maskina mi på nesten en uke da. More or less.. *klynk* Lenke til kommentar
Noty Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hmm litt treg av meg men velkommen skal du være Tone :smile: Tresprit: Jeg skal på tc , så du er ikke alene :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: yummy skrev (2002-10-01 05:38):Øhrrmmm.. folkens? Dette er liksom en tråd der dere skal diskutere _artikkelen_ som Tone har skrevet. Hold dere til topic, jeg vil nødig moderere her. I verste fall ber jeg Tone entre "bitchmodus" og gir henne moderatorstatus.-moderator yummy-PS: å sitte foran PC'n iført schvæær slåbrok og tigertøfler er digg! Litt av en daglig leder vi har, eller ka du si? :smile: *setter fast ei 1.5l Colaflaske i halsen* For det første så vil jeg ikke akkurat si at Tone bidrar så mye til at ting ikke skal gå off topic her. For det andre så synes jeg ikke noe særlig om at du først klager på all off topic praten, for så å gå off topic selv. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Corleone skrev (2002-10-02 16:10): Quote: yummy skrev (2002-10-01 05:38): Øhrrmmm.. folkens? Dette er liksom en tråd der dere skal diskutere _artikkelen_ som Tone har skrevet. Hold dere til topic, jeg vil nødig moderere her. I verste fall ber jeg Tone entre "bitchmodus" og gir henne moderatorstatus. -moderator yummy- PS: å sitte foran PC'n iført schvæær slåbrok og tigertøfler er digg! Litt av en daglig leder vi har, eller ka du si? :smile: *setter fast ei 1.5l Colaflaske i halsen* For det første så vil jeg ikke akkurat si at Tone bidrar så mye til at ting ikke skal gå off topic her. For det andre så synes jeg ikke noe særlig om at du først klager på all off topic praten, for så å gå off topic selv. Kunne ikke vært mer enig! Han bare lager trøbbel i et lite og fredelig samfunn! I USA kaller man den typer "disturbers of the pease" Lenke til kommentar
nuxofa Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Heyy... Overklokking.no og greier... du har jaggu kommet deg et stykke fra de første web sidene dine :wink: Jeg er nok neppe den rette til å si "velkommen" i dette forum, men jeg kan i allefall si GRATULERER. Du gidder ikke høre om de har bruk for en burnout hardware guru også da ? - hehe Men fra spøk til alvor Tone... Når skal vi gifte oss ? - Nuxofa [ Denne Melding var redigert av: nuxofa på 2002-10-02 20:20 ] Lenke til kommentar
Odden Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 jaja her går det unna. nå vil folk gifte seg med Tone.... jaja når skal brylløpet stå, og jeg regner med at vi blir alle invitert? angående å sitte uten bukser på forumet, det gjør jeg bare ikke. stolen min klør så jævli at det halve kunne vert nok. få se når jeg kjøper ny stol Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hvis alle på forumet blir invitert kan det bli problemer, det er over 10000 medlemer! Så jeg foreslå alle som har over 1500 posts... Lenke til kommentar
nuxofa Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 22:13, skrev Killer_DT:Hvis alle på forumet blir invitert kan det bli problemer, det er over 10000 medlemer! Så jeg foreslå alle som har over 1500 posts... Hehe... da får jeg ikke komme i mitt eget bryllup... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 20:19, skrev nuxofa:Men fra spøk til alvor Tone... Når skal vi gifte oss ? Heey babe! Gifte oss? Menne, ekke du allerede forlova da? Eller ble du sveipt (enda mer) av beina nå Lenke til kommentar
nuxofa Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 08:23, skrev adawen:Heey babe!Gifte oss? Menne, ekke du allerede forlova da? Eller ble du sveipt (enda mer) av beina nå :razz: Huff.. ja der sier du noe... vi får utsette det noen år da :wink: -Nux Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 adawen er du klar over at mesteparten av meldingene dine ligger under "søppel"? Fortsetter du slik kan du konkurrere med Kjetil Laura . Åssen artikler kommer du med? Jeg ser for meg russisk atom kjøling , eller er det mer for de "mannlige" på overklokking.no? :evillol: Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 13:27, skrev MrA|:adawen er du klar over at mesteparten av meldingene dine ligger under "søppel"? Fortsetter du slik kan du konkurrere med Kjetil Laura . Åssen artikler kommer du med? Jeg ser for meg russisk atom kjøling , eller er det mer for de "mannlige" på overklokking.no? Hehe, skal jeg jekke meg ned, mener du? Artikler ja.. Jeg har en plan om å skrive om den nye duppeditten jeg kanskje har fått i posten nå, og om no dilldall jeg kanskje får lyst å uttale meg om. F.eks. kabinettet mitt som jeg har tenkt å herse med. Noe må jeg jo bruke digicam til når jeg ikke tar bilder på konserter *off-topic i hytt og gevær* Lenke til kommentar
nuxofa Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 13:27, skrev MrA|:adawen er du klar over at mesteparten av meldingene dine ligger under "søppel"? Fortsetter du slik kan du konkurrere med Kjetil Laura . Åssen artikler kommer du med? Jeg ser for meg russisk atom kjøling , eller er det mer for de "mannlige" på overklokking.no? :evillol: Hey.. la nå folk få litt tid til å bli kjent med Tone da Skal love deg at hun har mer enn nok på lager når det kommer til faglige ting... Forøvrig anser jeg dette som en "velkommen Tone" topic, og hva er da mere naturlig enn å snakke litt løst og fast om det meste ? Ellers får du ha lykke til med denne gjengen Tone... Det blir vel fort en sånn der internettcafe ting igjen... *humre* Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 15:42, skrev nuxofa:Ellers får du ha lykke til med denne gjengen Tone... Det blir vel fort en sånn der internettcafe ting igjen... *humre* Å hold snavla din lille gnom - det skal vi IKKE ha noe av nei Da er det panikk på litt større skala ja Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det heter vel "Bedre sent en aldri" så velkommen skal du være Tone.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå