adawen Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Unnskyld, skal aldri gjenta seg Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 19:09, skrev jhbamse: Quote: Den 2002-09-28 09:17, skrev aurstad: hjelp! Betyr dette at jeg må ha bukse på mens jeg henger på forumet også nå da?? Jeg blir vel mer betenkt over det faktum at du satt å koste deg uten buksene på, mens forumet kun bestod av gutter :wink: Iogmed at jeg benytter enhver ledig tid på forumet så hender det seg at man ikke har tid til slike trivielle ting som å kle på seg. Man kan jo snu på flisa og forundre seg om den godeste Tone, som har innrømmet at hun også liker å kose seg på forumet bokseløs, da mens forumet kune bestod av gutter :smile: Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Synes det er stilig jeg at jenter støtter oppunder det å kunne sitte ved pc'en uten å føle at man MÅ ha på seg bukser.... Det beviser bare hvor behagelig det er... :smile: Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Øhrrmmm.. folkens? Dette er liksom en tråd der dere skal diskutere _artikkelen_ som Tone har skrevet. Hold dere til topic, jeg vil nødig moderere her. I verste fall ber jeg Tone entre "bitchmodus" og gir henne moderatorstatus. -moderator yummy- PS: å sitte foran PC'n iført schvæær slåbrok og tigertøfler er digg! Litt av en daglig leder vi har, eller ka du si? :smile: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Til alle sammen7sider PGa at det har kommet en dame som medarbeider?Synes virkelig dere burde skjerpe dere. 8 sider nå :smile: Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 <ego> Høhøh, kunne like gjerne hatt en tråd som het "tone" ellerno.. kan vedde på at den hadde blitt like lang </ego> Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg synes det var en god artikkel. Konklusjonen min etter aa ha lest artikkelen blir at det finnes jenter innen data. Og det er bra. Ellers haaper jeg vi videre faar flere artikler fra Tone, gjerne noen som er mer kompliserte enn at innholdet kan leses i overskriften. Lenke til kommentar
Loppidopp Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Helt enig, jenter er mye sterkere på alle måter, vi gutter kan egentlig ingenting, og det er jo dere som har bygget opp samfunnet. Jeg har en ide, kan vi ikke bare drepe alle menn på planeten, så kan vi se hvordan det går? Egentlig burde jo kvinner være ledere i alle land, siden de er smartere enn menn mener jeg. Kvinner har mer gå-på innstilling og takler stress bedre enn menn, dette ser vi jo hver dag i samfunnet (kvinner med jobb og barn klarer seg jo fantastisk, og barna får en stabil mor). Det neste steget er å få en kvinnelig president i USA. Da slipper vi jo kriger og annet tull vi menn driver med. Siden vi menn har utslettet allt liv som truet oss mennesker på planeten, bygget hus, veier og skaffet mat, trenger dere oss egentlig ikke lenger. Kvinner er jo bedre på tekniske ting enn menn også. PPPPFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTT! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Nå fikk jeg innmari lyst til å være fryktelig frekk her, men jeg gidder såklart ikke synke like lavt .. så.. Ha en fin dag du åsså ) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: zandro skrev (2002-09-29 20:39):velkommen Tone..At det er lite damer i våre kretser er vel ikke noe nytt.men dette er definitivt bra veit d selv hargått vk2 data /kontorserviceog har fagbrev i dette,va faktisk ei jente i klassenhun var den første jenta som hadde fullførtlinja og fått fagbrev.. hun var faktisk en god inflytelse på oss gutta..vi trenger flere dere! :smile:lykke til kass skole gikk du på??? Jeg gikk påd en samme linjen og der var det bare en jente i klassen der og! Og det var den første jenten på den lnjen EVER! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg håper og tror at vi ser flere Tone'r etterhvert. Merker en viss økende interesse og det er bra! Tror også det kan løsne på litt av det tradisjonelle kjønnsrollemønsteret ("han er mann, han får bytte dekk på blien". "måtte kjøpe meg burger i går, kona er bortreist..."). Gleder meg til å lære ei venninne av meg å bygge PC. Hun kan svært lite om det tekniske men har faktisk vist sin interesse når jeg har forklart litt! Litt mer til off-topic'en her (jeg bare må!): Tone, jeg tok en kikk på hjemmesida di og besøkte webkameraet ditt i håp om å se den ærede rotte Aeryn. I stede dukket det opp et blide av deg med teksten "Over the hills and far away"... En låt Nightwish har lagd cover av (org. Gary Moore)... Nightwish-fan!?!?!? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Litt mer til off-topic'en her (jeg bare må!):Tone, jeg tok en kikk på hjemmesida di og besøkte webkameraet ditt i håp om å se den ærede rotte Aeryn. I stede dukket det opp et blide av deg med teksten "Over the hills and far away"... En låt Nightwish har lagd cover av (org. Gary Moore)... Nightwish-fan!?!?!? Stooor Nightwish-fan, har alt de har gitt ut Og hva cam'et angår, I CAN SEE YOUUUU *mumle noe om ip-logg* Aeryn er forøvrig ikke cam-rat for tida, cam'et forsvant nemlig. Så men mindre noen vil sponse meg med cam, så blir det ikke no ratcam på en stund heller.. (ikke adacam heller forsåvidt) Nå ble det mye "cam" her.. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Ser ut til at jeg ikke forsvant helt heller. Man kan ikke spille mafia mens lakken tørker vet du :smile: TC er ikkelangt pokker i vold, ikke for meg i hvert fall. Folk drar nå fra finnmark til hamar for TG så det kan jo ikke være så galt å dra fra Grimstad til Kristiansund (i møre og romsdal) heller, men siden alt er utsolgt kommer vel ikke mange til å være der (fra forumet her altså), eller tar jeg feil...... uansett kabinettet mitt trenger et lag til det... [edit:manglet vist noe] Tresprit ___________ gjett hvem som brakk katoda si 4 dager før TC? JEG, slå den dere :smile: Have a nice day og håp at posten og microplex samarbeider (as if) [ Denne Melding var redigert av: Tresprit på 2002-10-01 18:13 ] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg skal bare ønske deg velk.. eh.. vent nå litt. Tror ikke jeg har ønsket noen mannlige medarbeidere velkommen her... Så da kjører jeg full likestilling! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-01 16:28, skrev adawen:Stooor Nightwish-fan, har alt de har gitt ut :smile:Og hva cam'et angår, I CAN SEE YOUUUU :razz:*mumle noe om ip-logg*Aeryn er forøvrig ikke cam-rat for tida, cam'et forsvant nemlig. Så men mindre noen vil sponse meg med cam, så blir det ikke no ratcam på en stund heller.. (ikke adacam heller forsåvidt)Nå ble det mye "cam" her.. :wink: Øyøyøy, visste jeg kom til å like deg! *digge Tone* Mangler det ene live-albumet jeg da... Synd jeg ikke kom meg til Tyskland på de siste konsertene der... Var for dårlig med plass på flyene igjen... :sad: Tror ikke du finner meg helt vha ip-loggen... Jeg besøkte deg fra jobben, så du ender nok opp i firewallen bare... :smile: Forsvant det? Er lille rotte-frøkna så sulten? :smile: Koselige dyr, må få meg en slik en gang [ Denne Melding var redigert av: Mad Wolf Magnux på 2002-10-01 19:39 ] Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hun har iallefall bevist at hun hører hjemme her... Forumbruken er det ikke noe å si på... :wink: Lenke til kommentar
propel Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 er vi på side 9 nå??? ps.. tattissen klør ennå.... Lenke til kommentar
propel Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 upps..trykka visst 2 ganger på send knappen...det var synd...det vakke meninga ass... skratz skratz....nnnnnnf..klør..... Lenke til kommentar
propel Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Heh!!..sitter i bare undissen...med folie på brystkassa...lol! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå