EC Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Tone Aasheim, vår ferskeste medarbeider, har skrevet en liten artikkel om temaet "jenter og data". Etter å ha lest den, ser vi fram til hva hun vil bidra med i tiden som kommer. Vi sier bare: Tone, velkommen i flokken! Det gleder oss stort at du er med oss! En kort presentasjon av tone finner dere her. Artikkelen finner dere her. Mvh. Vidar Fagerjord, daglig leder ved http://www.overklokking.no. _________________ http://hinux.hin.no/~vidarf/ Daglig leder ved http://www.overklokking.no Moderator / admin på forumet [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-09-28 07:04 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Morsomt at dere kunne få inn en jente som medarbeider. Lykke til Tone. Hvem er du foressten på forumet? Er ikke så veldig mange jenter her. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 hjelp! Betyr dette at jeg må ha bukse på mens jeg henger på forumet også nå da?? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Velkommen til oss Tone. Hvilket tema interesserer deg mest? Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Velkommen skal du være :smile: Lenke til kommentar
jance Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Stiliig ! :smile: Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det er et resultat av feminister i Norge! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Tøft! Tøft halsbånd btw . Håper at hun overlever blant gutta. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 wee! :smile: lurte på når dette skulle komme, men trodde aldri ok.no redaksjonen ville tørre å ta det første skrittet.. :razz: hyggelig å ha deg her!!! :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Nå kan det endelig bli litt skikk på oss gutta her:razz::razz: Hva er brukernavnet ditt? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 09:17, skrev aurstad:hjelp! Betyr dette at jeg må ha bukse på mens jeg henger på forumet også nå da?? Skal de holde ut her, så kutt ut tåpelig fokusering - det rammer ikke bare deg, men gjør det utrivelig for alle ! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 11:43, skrev Zink: Quote: Den 2002-09-28 09:17, skrev aurstad: hjelp! Betyr dette at jeg må ha bukse på mens jeg henger på forumet også nå da?? Skal de holde ut her, så kutt ut tåpelig fokusering - det rammer ikke bare deg, men gjør det utrivelig for alle ! Det var en spøk. Kanskje du ikke forstod det. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Trur det var ment som en spøk, ja:) En god spøk! Lenke til kommentar
trøls Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 "Jenter kan være mer målbevisste enn gutter, og i jobbsammenheng er jenter ofte mye tøffere. De baner seg frem og kjemper seg vei." Noen har lest litt for mye i feministhåndboka. Lenke til kommentar
gather Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Godt at det finnes jenter som viser interesse for data. Mer enn man kan si om de hær oppe som bare bryr seg om en ting hårbørste!!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 stas! har faktisk sett casemodjente før på http://www.moddingzone.com.. men stili allikevel Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 12:03, skrev aurstad:Det var en spøk. Kanskje du ikke forstod det. ... det gjør nok de få jentene her inne også, men kommentaren din viser at barnehagen på hardware.no sikrer fortsatt unaturlig mindretall av jenter på forumet. Du etterlyser jenter i en annen tråd, med capslocken på Her men barnehage-klanen vil egentlig ikke ha 'jentelus'. Jenter på forum = dustevitser = problem, så da går dialogen mye lettere og jentefritt i gutteklubben hardware.no. Pokker, dere skulle vært satt i karantene for rabies til oppnådd IQ: 11 år... og det innebærer visse sosiale ferdigheter. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: ... det gjør nok de få jentene her inne også, men kommentaren din viser at barnehagen på hardware.no sikrer fortsatt unaturlig mindretall av jenter på forumet. Du etterlyser jenter i en annen tråd, med capslocken på Her men barnehage-klanen vil egentlig ikke ha 'jentelus'.Jenter på forum = dustevitser = problem, så da går dialogen mye lettere og jentefritt i gutteklubben hardware.no.Pokker, dere skulle vært satt i karantene for rabies til oppnådd IQ: 11 år... og det innebærer visse sosiale ferdigheter. Jammen i hel.. Okei la oss ha en ting klart, jeg er kjempeglad over at endelig det blir flere jenter blant brukerene på hw.no. Quote: barnehage-klanen vil egentlig ikke ha 'jentelus'. Hvordan du får til at jeg ikke ønsker jenter på hw.no forstår jeg ikke.. _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run !! ------------------ How far can too far go? [ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-09-28 14:52 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Velkommen skal du være! Som tidligere nevnt i tråden, er du på forumet? Quote: Så til dere nerder der ute, som vil ha dataen deres i fred - Be Aware! Vi vil åsså leke! :wink: Finnes det virkelig folk som ikke vil dele pcen sin med en jente som faktisk er interessert i data? Hadde jeg funnet en slik jente, skulle ikke jeg klagd i alle fall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå