tommy007 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei,jeg holde på å laste ned et spill, når jeg hadde kommet til ca.70% var dt forliten plass på disk C eller no, så jeg flyttet mappen til disk D,men klarer ikke å fortsette fra der det sluttet, noen som vet? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Du kan prøve å starte torrenten på nytt, og be klienten din lagre fila i den nye mappa på D disken din. Det har funka hos meg. (Tror jeg brukte bitcomet) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Håper det var ett lovlig og gratis spill du lastet ned Hvilken klient bruker du? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Joda,helt lovelig , trur ikke det funker prøvde det, brukte Utorrent. Endret 5. april 2006 av tommy007 Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Prøvde a, lagre den der mappa på D er men det blir bare lagra en ny mappe inni den, kan du forklare litt mer av det du gjore? noen andre som vet det? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Prøvde a, lagre den der mappa på D er men det blir bare lagra en ny mappe inni den, kan du forklare litt mer av det du gjore? noen andre som vet det? 5877310[/snapback] Du må lagre rett på D disken din. Lagrer du i den mappa du har så blir det lagt en ny mappe. Endret 6. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå