audun1 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei. Jeg har satt opp en del brukere og roller når jeg har jobbet på min hjemme pc. Dette var jo bare et utviklingmiljø og derfor har jeg nå tatt det steg med og publisere det til en server med ASP.NET på. Probleme mitt nå er denne databasen med brukere og roller som ikke vil klinge helt. ERROR: Server Error in '/aksjoner' Application. Invalid value for key 'attachdbfilename'. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.ArgumentException: Invalid value for key 'attachdbfilename'. Source Error: An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. Finners det en måte og legge til denne databasen manuelt eller? Stringen i web.conf er slik: <add name="LocalSqlServer" connectionString="Data source=72.2x2.82.x0\SQLbase;Integrated Security=SSPI;AttachDBFilename=|DataDirectory|ASPNETDB.mdf;User Instance=true" providerName="System.Data.SqlClient" /> Jeg prøvde også <add name="LocalSqlServer" connectionString="Data source=72.2x2.82.x0\SQLbase;Integrated Security=SSPI;AttachDBFilename=|DataDirectory|ASPNETDB.mdf;User Instance=true; User ID=sa;Password=xxxxx" providerName="System.Data.SqlClient" /> Hvordan kan jeg fikse dette? PS... Jeg bruker C# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå