nAz-guL Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hei Jeg fikk meg en 32" LCD-TV i dag og tenkte jeg skulle sette på widescreen på xboxen. Jeg har en xbox som er modda, ikke chippa, men jeg har Flasha BIOS-en. Jeg valgte å gå inn på MS Dashboard fra EvolutionX. Der prøvde jeg å velge widescreen på video settings. Da låste xboxen seg. Så jeg skrudde den av og på, EvolutionX startet som vanlig uten widescreen. Så tenkte jeg skulle se inn på MS Dashboard-en igjen. Da fikk jeg oppgitt en feilkode: 21 (Generic error tror jeg den stod for). Så kommer det store problemet, etter jeg endret den innstillingen så vil ikke spill starte, ikke fra HD-en eller fra orginal DVD. Xbox MediaCenter starter som det skal. Det jeg lurer på er om noen vet hvordan / om det er mulig å resette innstillingene til MS Dashboard-en. Også lurer jeg på om man må ha komponent kabel (skal kjøpe det) for å kjøre widescreen eller om det skal fungere med vanlig AV/Scart-kabel. Håper noen har noe tips/løsninger! Kjipt å ikke få spillt noe nAz-guL Edit: endret litt på emnetittelen Endret 10. april 2006 av nAz-guL Lenke til kommentar
mago Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 overskriv/erstatt innholdet på partisjon c:\ (xbox) med kopien av fungerende c:\ partisjon "xbox" som du bør ha på pc'en for å kurere korrupt msdashboard mere om sakji http://search.kvasir.no/query?q=errorcode+...=S%F8k&what=web component kabel (orginal) gir best bilde (velg ntsc videomode, og tillat 480p + 720p mode i msdashboard) Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Hmm, takk for svaret. Problemet er et at jeg ikke har noe backup av noe som helst Det burde ikke være noe problem å overskrive MS-dashboard men en jeg finner på nettet? Er disse lovlige eller må jeg bevege ut på noen sider som ikke følger loven til punkt og prikke? Jeg driver å laster ned Auto Installer Deluxe og X-Wizard Multidash Autoinstaller v3.0. Vil jeg finne MS-Dash i en av de og kunne legge inn det rett på C:\ og overskrive den som ligger der? Noen som har svar på om man MÅ ha komponentkabel for å kjøre widescreen? Og om man kan stille hvilken skjermformat og oppløsning man vil kjøre i andre Dashboards, har ikke funnet det noe sted i EvolutionX nAz-guL Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Nå har jeg endelig fått ordna det Jeg måtte innstallere alt på nytt og brukte SlaYer's EvoX Auto-installer 2.6. nAz-guL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå