N_R Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) ....har slått på min modda Crystal Xbox (1.5??), som er modda med noe Aladdin A64 chip eller noe der omkring. Den har ikke vært påslått siden jeg spilte gjennom Halo 2 - som forøvrig var eneste grunnen til at jeg kjøpte boksen.... Men, nå blinker den bare rødt og gult, se vedlegg. (Trenger muligens Quicktime for å se den). Den booter ikke, kommer ikke noe bilde på skjermen. Den har ikke vært utsatt for noe slags form for rystelser eller fall, den har bare - "rustet i stykker", i mangel av et bedre uttrykk. Så, er det noe håp for den, eller skal jeg bare slakte den for deler - dvd-rom og sånn - og kaste resten?? ConvertedFile.mpg Endret 5. april 2006 av N_R Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Intet vedlegg å spore. Du kan forsøke å boote xboxen med Auto-Installer Deluxe Lenke til kommentar
N_R Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hehe, ja, forumet ville ikke ta 3gp-fila fra mobilen min.... :-) Men, nå ligger det en mpeg-fil der, som viser feilen. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 http://www.xbox-scene.com/articles/leds.php Lenke til kommentar
N_R Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Hmm kommer ikke så langt som bootinga en gang, det virker også som om den har litt trøbbel med å "komme igang", hvis jeg trykker på knappen så lyser den litt før den slår seg av. Må gjøre dette en 3-5 ganger før den kommer i gang. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå