LG_91 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Heihei. Har en 3500+ med boxed vifte. Kan jeg bytte ut bare denne vifta, å la ribba være igjen. Og sette på en anna 80x80 vifte jeg har? Noen som har prøvd? Vil tempen stige eller synke? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det kommer jo ann på hvilken vifte du har. Om du setter på en delta vil temperaturen ganske sikkeert synke Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Den vifta jeg kommer eventuellt til å sette på er en billigvifte, den går fort og bråker på full guffe. Tror jeg kopler den til viftestyringa. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Den vifta jeg kommer eventuellt til å sette på er en billigvifte, den går fort og bråker på full guffe. Tror jeg kopler den til viftestyringa. 5874903[/snapback] poenget er? Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Poenget er at en anna vifte er finere enn boxedvifta. Boxedvifta er så standardisert liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå