rubjell Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg får ikke overført RAW format til PC'en, jeg har utallige programmer for at det skal gå, men filen vises ikke i hele tatt på mappen. Filen ligger på minnekortet, men når jeg kobler til kamera så vises bare IMG filene og ikke RAW. Jeg har også formatert kortet mange ganger Hva kan dette skyldes? Canon EOS 350D Kingston 1 Gb minnekort Endret 5. april 2006 av rubjell Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Den eneste fornuftige måten å legge in RAW filene dine på, er å bruke kortleser. Åpne Windows Utforsker og dra filene fra kortet (gi de gjerne nytt navn først) til den mappen du ønsker (f.eks. "mine bilder"). Lenke til kommentar
rubjell Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Ja det er en mulighet, men jeg skjønner ikke hvordan det ikke skal gå og overføre de direkte, jeg har et canon s60, der går det utmerket, når jeg legger over kortet.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg hadde samme problemet med 20D. Man må forandre transportprotokollen i kamera hvis man bruker uoriginal programvare. Likevel er jeg helt enig i at minnekortleser er riktig verktøy. Liedl har en til 129 denne uken, og på Claes får du en ren CF-leser til 149. Lenke til kommentar
kak Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Mer informasjon om minnekortleseren hos Lidl her! Jeg har forgjengeren til denne og er veldig fornøyd med den. Min er vel 8 i 1 og ikke 12 i 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå