csViRuS Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg skal sette sammen pc for en venn av meg og jeg lurte på om noen hadde noen kommentarer til denne handlevogna Både han og jeg er enig i at det skal bli amd og at han skal ha mulighet til å sette i et skjermkort til og det skal vere ati......... Endret 5. april 2006 av csViRuS Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Jeg ville byttet ut skjermkortet med et GeForce 7800GT/7900GT, siden det gir bedre ytelse, mindre varme og stillere. Ellers ser det bra ut. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) ville vurdert et thermaltake swing kabinett kabinett til pris en fordel med hovedkort er å ha pci x16 ganger 2 da de fleste blir satt som pci x8 x2 eller noe sånt, hvis en ikke er sikker på at en skal ha sli, så gjør som effikan sier 7900gt , fra 2600 kr det har 24 pixel pipelines 8 vertex 450mhz og kan tweakes til 800mhz på luft, ikke sikkert alle vill klare dette men det er bevist mulig. den har samme gpu som en 7900gtx til 5000kr mer eller mindre. som blir solgt med opptill 700mhz så det sier sitt. dette er skjermkortet å gå for. skal det være ati så gå for ati. men du lurer ikke oss Endret 5. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå