wewwen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Har komt opp i engelsk muntelig og fikk et hint om at jeg kunne lese bok/se film om kjærlighet/vennskap. Noen som har noen gode forslag? og hvordan ville dere skrevet fåredraget? Lenke til kommentar
chemical Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hei! Har komt opp i engelsk muntelig og fikk et hint om at jeg kunne lese bok/se film om kjærlighet/vennskap. Noen som har noen gode forslag? og hvordan ville dere skrevet fåredraget? 5873632[/snapback] I og med at nesten alle amerikanske filmer inneholder litt kjærlighet så bør det da ikke være så vanskelig bare til og velge seg en bra film det. Selv valgte jeg Harry Potter. Men er en stund siden nå det da Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hva går oppgaven ut på egentlig? Du kan jo se Eternal Sunshine of the Spotless Mind (med Jim Carrey). Den er både morsom og romantisk, og er generelt en bra film. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 love/friedship var alt jeg fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå