haarod Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hei, vi har et musikkprosjekt på skolen. Vi skal komponere en sang, om det er trance/visesang/rock osv. spiller ingen rolle. Derfor lurte jeg på om noen hadde giddi å lagd en sang til meg? Gjerne i FruityLoops eller et annet program hvor man kan laste ned gratis trial. Det er fordi vi må levere inn arbeidsbeskrivelse. Haakon Endret 5. april 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er det ikke meningen at du skal gjøre lekser/prosjekt selv ? Du lærer vel ingenting av at vi skal produsere arbeidet for deg Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Spar meg for det pisspreiket der. Jeg vet det godt, men tenkte jeg kunne spørre her hvis noen her er "pro" på å lage musikk. Komposisjon er heller ikke så viktig å kunne. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Her har du en enkel og grei sang laget i Fruity Loops. http://s50.yousendit.com/d.aspx?id=3EMJ0DG...8B1HF197WJLOGQ4 Endret 5. april 2006 av Ferr Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Takk Ferr Hvis noen andre har lyst til å lage en sang for meg, eller legge ut en sang de tidligere har laget for å få karakter på den så bare post den her. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde også et slikt prosjekt på ungdomskolen. Jeg og en kamerat laget en hel CD i eJay, og fikk toppkarakter. Skal ikke mye til å imponere musikklærere. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Haha, morsomt. Husker at jeg drev med eJay jeg og. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Får man lastet ned eJay et sted fikk lyst til å prøve Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 http://www.5star-shareware.com/Windows/Mus...dance-ejay.html Bare trial selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå