Heilage Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei. Startet i dag med et nytt design, litt for moro skyld, og lurte litt på hva folk synes om selve ideen. Enhver ide til forbedringer mottas med takk. Det inkluderer farger, fonter etc. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg får ikke pusteee!! 5873971[/snapback] Tolker det som mer luft. Kan bli fikset uten problemer. Siden skal forresten være midtstilt, om det endrer noe. Endret 5. april 2006 av Marley Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Behagelige farger!! Fonten i menyen, hvilken er det? Det eneste (utover pustingen som jeg antar blir endret på ) er at fonten virker "blurete", men det er mulig det kun er bildet som gjør det slik. Uansett, ta hensyn til anti-aliasing ved bruk av ikke standardiserte fonter Ellers var designet veldig behagelig å se på! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Behagelige farger!! Fonten i menyen, hvilken er det? Det eneste (utover pustingen som jeg antar blir endret på ) er at fonten virker "blurete", men det er mulig det kun er bildet som gjør det slik. Uansett, ta hensyn til anti-aliasing ved bruk av ikke standardiserte fonter Ellers var designet veldig behagelig å se på! 5875689[/snapback] Fonten i menyen er Verdana 11px bold. Tror jeg. Kanskje en bold til lagt på i photoshop. Den blir jo ikke helt slik, såklart. Dette er jo tegnet i photoshop. Hele greia skal bli noe bredere, for å få mer luft. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå