Republic3D Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei, jeg jobber i en fotoforretning og vi har kampanje på Penatx ist DL kit med 18-55 objektiv og en stor Pentax bæreveske til 5499. Er dette billig? Jeg synes det virker sånn etter å ha sjekket litt rundt. Jeg vil bare høre deres meninger. Sier ikke navnet på fotoforretningen, da dette ikke skulle være snikreklame. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er ganske rimelig. Den er jo på vei ut nå, til fordel for DL2. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er ganske rimelig. Den er jo på vei ut nå, til fordel for DL2. 5883453[/snapback] DL2 har tilnaermet lik null oppgradering, og kommer aldri til europa Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er ganske rimelig. Den er jo på vei ut nå, til fordel for DL2. 5883453[/snapback] DL2 har tilnaermet lik null oppgradering, og kommer aldri til europa 5883669[/snapback] ...men det gjør Samsungs variant. Den kommer denne mnd i Norge, og selges i kit til 6k. Det tar nok ikke mange ukene før noen slår den prisen. For 7k får du med en telezoom i tillegg. Likevel er det et godt tilbud som ble nevnt, spesiellt hvis bag'en er av god kvalitet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det er ganske rimelig. Den er jo på vei ut nå, til fordel for DL2. 5883453[/snapback] DL2 har tilnaermet lik null oppgradering, og kommer aldri til europa 5883669[/snapback] ...men det gjør Samsungs variant. Den kommer denne mnd i Norge, og selges i kit til 6k. Det tar nok ikke mange ukene før noen slår den prisen. For 7k får du med en telezoom i tillegg. Likevel er det et godt tilbud som ble nevnt, spesiellt hvis bag'en er av god kvalitet. 5883846[/snapback] Et uhyre godt tilbud vil jeg si. Spesielt siden man nok maa vente litt paa samsung variant til samme prisen. Bagen er av god kvalitet. Jeg har tatt paa den. Hvis det er standardbagen til Pentax, that is. Ellers vet jeg ikke. (Pentax sin bag koster 50 euro her nede, saa det er ikke rart den er av god kvalitet. Er ikke stor nemlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå