svenil73 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Jeg har en gammel Athlon XP3200+ som jeg har klokket gradvis oppover. Stock krører den på 2156Mhz og da ligger temperaturen på 49 grader på max load. Nå har jeg klokket den til 2350Mhz og da har temperaturen steget til 55 grader på max load. Har primet og alt virker stabilt. Kan jeg klokke litt til? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Du kan klokke helt til den blir ustabil. Men husk holde styr på tempen på Ramen også dåh Ikke mer enn 60-65 på CPU på max load. Endret 5. april 2006 av chills Lenke til kommentar
svenil73 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hvordan får jeg sjekket tempen på rammen? Bruker Everest til å overvåke tempen, men får bare opp temp på HD, HK, CPU og GPU.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Den har ikke sensor, men er du hardcore klokker (som meg) har du en ekstra vifte på ramen Lenke til kommentar
svenil73 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hehe.. Det har jeg jo Har satt inn en 92mm vifte i sidedekselet som blåser på CPU og ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå