Bone Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Heisann! Sulla rundt med noe desktop -mod for en tid tilbake, og på en av screenshot'ene som ble lagt fram (av brukere her på forumet) så kunne man se at album-coveret kunne vises samtidig ved hjelp av en eller annen funksjon i Samurize. Jeg begynte da med en kjempeprosjekt hvor jeg da scannet inn alle CD-coverene mine, og la de inn i de selvrippede .mp3'ene mine, fordi dette ville jeg også ha! Dette fikk jeg faktisk til også! Trodde jeg, helt til jeg oppdaget at album-coverene ble hentet fra en slags database over internet! Dette ble oppdaget da jeg spilte av en av mine mer ukjente sanger/album/artister og et helt ukjent cover kom opp, og ikke et som jeg selv har lagt inn.. Men, over til spørsmålet; Siden det faktisk er mulig å legge inn .jpg av albumcover i hver eneste .mp3 -fil, hvordan skal jeg få vist dem? Sett dem? Er det mulig med WinAmp v5.xx ? Samurize? Hvis det ikke er mulig å få sett dem, hva er da vitsen? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det at du får feil bilde opp skyldes at Winamp tror at det er et annet bilde Du kan bruke Musicmatch Jukebox til å legge til albumbilder til hver enkelt sang, eller du kan velge flere samtidig Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg søkte etter album art i plug-ins på winamp.com og fant dette. De kan få winamp til å vise album coveret. http://winamp.com/plugins/browse.php?searc...album+art%5C%22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå