Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hei! For de som Husker den sinnsvakt morsomme tråden om Foto-TKB og Tord Company, har jeg noe jeg tror vil falle i smak for dere! Addet nemlig Tord himself på msn lista mi, og hadde en intressang samtale med ham, jeg satt seriøst å hylflirte under hele greia, fyren er jo helt tard... omg Håper det falt i smak Endret 5. april 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 HAHA! Folket her blir aldri ferdig med å drite ham ut! Men littmorsomt, ja.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Alf Reinert Bøg! Haha, dritbra! :!: Han var litt naiv, hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Yes, indeed haehaeh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 haha lattis Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 flere som har gjort dette ? Finner ikke noen annen tråd Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Man har SO4 til dette. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva er dette Trond-Company som alle snakker om inne på forumet? Dette var ikke pent gjort, selv om han er en tard eller ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Gidder ikke finne frem tråden om Tord-company, men jeg kan si så mye som at det var årets tråd på HW.NO! den var rett og slett SYKT morsom. BTW, her er link til siden det er snakk om... http://www.tordcompany.tk/ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hoho, det var tider, det Var vel flere titalls stykker innpå chatten til Tord-company da, nå er den lagt ned ^^ Forøvrig, sjekk ut: http://www.gistrio.tk/ Partnerside til TC. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det får være grenser, TC har vært oppe uttallige ganger tidligere, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg