Hidden Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Dette har jeg aldri opplevd før. Har forsøkt før og etter installasjon av SP 3, kjører Win2k. Da jeg forsøkte å installere graphics accelerator driver´n, stoppet det på 90%. Hver gang. Har forsøkt 5 ganger eller så nå, før og etter reboot. Med Application Accelerator stopper det på 95% ... Og INF installern nekter å i det hele tatt starte. Jeg valgte rett drivere, til mitt Asus P4B266 motherboard, Win2k. Likevel lar de seg ikke installere. Dette har gått som smurt før, har noen peiling på hva som er galt? Har noen lydproblemer og vet det skyldes at jeg ikke har installert chipset driverne, er ihvertfall 99,99% sikker da jeg har opplevd det før. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Trolig noe som tryner for windows, får du installert noen andre driver eller er det bare driver som går på IDE (de begge gjøre det)? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Okay, nå er det bare graphics controller drivern jeg ikke får til å installere, får beskjed om at jeg har feil skjermkort.. (Abit Siluro GF4 Ti4200 ikke O/C, Nvidia 30 drivern da den nyeste føkka noen spill). [ Denne Melding var redigert av: hidden på 2002-09-28 17:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå