magnusnilsen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Holder på å lager meg et kabinett som jeg skal bruke i stuen som htpc, har bygd det av sponplater men nå er jeg kommet til hvordan jeg skal få til bakplaten uten å bruke penger på å kjøpe i butikk. Hvis noen har noen tips så kom gjerne me de! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Bruk en matalplate til å kutte hullene ut i Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 siden du har begynt i tre, hvorfor ikke bare fortsette? Tre er lettere og forme slik du vil (vil nå jeg si), eneste er jo at blir tre for tynt. Knekker det eller blir ustabilt. Metal tåler litt mer sådan Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Ok! Noen forslag til hvordan jeg kan få kuttet ut nøyaktige hull da? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Sett deg ned med passer, linjal, gradskive og blyant. Men fulgte det ikke med I/O shield da du kjøpte hovedkort? Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Jo det gjorde det jo Da kan jeg jo bare kutte et hull der jeg kan sette inn I/O plata? ¨ Men et spørsmål til, hva burde jeg gjøre med jording i trekassa? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jo det gjorde det jo Da kan jeg jo bare kutte et hull der jeg kan sette inn I/O plata? ¨ Men et spørsmål til, hva burde jeg gjøre med jording i trekassa? 5875916[/snapback] Hk og andre ting er jo jordet via psu. Men du må jorde psu, hvis du ikke har en stikkontakt med jord. Dette kan du enkelt gjøre ved en metalplate eller noe under psu. Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Hvis jeg ikke misforstod mente du at jeg da bare kan feste psu i ei metallplate som jeg igjen fester i bunnen av trekassa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå