Gå til innhold

CS og MSN Messenger

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et ganske irriterende problem. Når jeg går inn i Counter-Strike blir statusen min i MSN Messenger automatisk forandret til "Opptatt".

Har jeg tidligere satt statusen til "Vis som ikke pålogget" plager det meg når jeg skal spille.

Er det noen som har hatt samme problemet, eller har idéer til hva jeg kan gjøre?

Jeg har Windows XP Pro norsk, Windows Messenger 4.7 med "Plus! Extension", Ati Radeon 8500 og nyeste versjon av half-life/CS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-28 02:07, skrev YBD:

[...]

Har jeg tidligere satt statusen til "Vis som ikke pålogget" plager det meg når jeg skal spille.

Er det noen som har hatt samme problemet, eller har idéer til hva jeg kan gjøre?

[...]

Jada, en god løsning har jeg.

Bruk Trillian

Trillian er gratis og et kjempebra program for de som har mer enn bare msn- eller icq-konto. Og det husker forrige status, så om du slo av maskina med status som vis som avlogget, så vises du som avlogget når du slår på igjen. Greit når du overklokker og maskinen klikker stadig vekk men du fortsatt vil se om noen er på.

****, ehm, jeg mener, huff da :smile: Trillian er ikke gratis lengre, eller versjon 1.0 er ikke gratis, men versjonen før det er gratis. Fortsatt et godt program! Men, men... finnes kanskje andre alternativer... Noen andre som vil legge til noe her? Come on! ;D

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-09-28 02:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...