enigma Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Har sett på litt gamle poster fra folk med akkurat samme problem som meg (S-ATA harddisk(er) og egentlig intet behov for å ha "trygg fjerning"-ikonet i Sys Tray), og jeg har sett 3 "løsninger": 1) Velge "Skjul inaktive ikoner" på startmenyen og deretter velge at "trygg fjerning"-ikonet alltid skal være skjult. Ikke aktuelt for meg, hater den funksjonen, da har jeg heller ikonet fremme 2) Bruke andre drivere for S-ATA kontrolleren. Dette liker jeg ikke heller, jeg mener, må da være en grunn til at nVidia/VIA/KT gidder å lage drivere for driten til WinXP, så jeg vil helst bruke de driverne, med mindre noen klarer å overtale meg til at det ikke er noen bakdeler med å bruke de originale WinXP-driverne. 3) Laste ned et eller annet slags program som kjører i bakgrunnen og fjerner ikonene du måtte ønske vekk fra Sys Trayen. Heller ikke spesielt aktuelt, da har jeg heller ikonet fremme :3 Så, forslag utenom de ? Lekte med tanken på å redigere nVidia driverne mine slik at de ikke "støttet" hot-swap, men vet ikke hvorvidt det er mulig i praksis Endret 5. april 2006 av enigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå