Dr.X Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Heisann! Mens jeg "sørfa" litt på nettet fant jeg denne: http://www.x-treme-cooling.de/casepics/hom...ide_luefter.jpg .. Jeg lar bildet snakke for seg..... :smile: Happy Moddin' :smile: Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 sikkert pc`en til norges døveforbund :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Ble ikke dette omtalt av en fyr på overklokking.no for ikke så lenge siden at det ikke ga noe bedre effekt. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Dette kan ikke gi noe mer effekt enn den kraftigste viften, det tilsier mitt lille vett i alle fall, ettersom det er den kraftigste av de som drar de andre OPP slik at de går like fort. Så ja, dette var ren idioti. Men jeg har ikke regnet på det, men det tilsier logikken da. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Det kan jo hende at det blir en sånn "tunnel/rør" effekt da... Tror ikke det gir noe særlig bedre ytlese nei, men STØY! Jepp, er nok lederen til norges døveforbund !! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Les dette og du kan lese hvorfor det ikke lønner seg å stable flere vifter i høyden. Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 "homicide_luefter.jpg" Heller "genocide_luefter" spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå