TettSpaden Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 jeg har noen socket a prossesorer og massevis av SDram som jeg tenkte jeg skulle putte på noen hovedkort og selge. derfor lurer jeg på om noen har noen bra tips til kurrante hovedkort, de må altså støtte amd prossesorer (t-bird,xp) og sdram, og også være å få kjøpt nye fortsatt (som jeg har fått erfare det ikke finnes noe særlig av lengre) fra før er jeg stor avhenger av msi kort, og om noen har noen bra tips er jeg takknemlig. gi gjerne med link til hvor hovedkortet er å få kjøpt også. På forhånd takk Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Itbutikken har noen fra Abit (kanskje fler også), PSData har også noen. Nå har jeg bare sett på kjapt på disse to webshop`ene, men det er sikkert fler som har det. Se litt rundt så finner du det nok. Det er ikke vanlig at folk kjøper hovedkort med SDRam nå for tiden, så det er ikke så veldig stort utvalg lenger. Har gode erfaringer med Abit sine kort :smile: [Edit: Skriveleif] [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-09-28 02:24 ] Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 ECS K7S5A versjon 3.1 støtter 1 GB både sdram ( 100/133) og ddr ( 200/266 ) og AMDxp - ITbutikken selger dem for 542,- https://prisguiden.no/vis_produkt.p...kt=K7S5A%20V3.X ...og kortet gjør det faktisk bra på test Hvis rambrikkene du har ikke er for små ( kun 2 ram-slotter til hver type ), så ville det være ideelt for den som evt. ville oppgradere med ddr seinere. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 ECS K7S5A versjon 3.1 må jeg si ser ut til å være en bra til... kortet har helt greie spesifikasjoner også. noen som har erfaring med disse hovedkorta fra før? tenker på kvalitet og brukervennlighet. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Quote: Den 2002-09-28 02:42, skrev TettSpaden:noen som har erfaring med disse hovedkorta fra før? tenker på kvalitet og brukervennlighet. De fleste her inne kjører nok 'mainstream/highend stuff' :smile: men hvis du ser på reparasjon-/ retur-% for ECS generelt i forhold til de andre merkene, kommer den godt ut med 7.06 % - det er ihvertfall en pekepinn. ( Abit er jo en katastrofe med 26,58 % - de hadde mye større utvalg av Abit før, men den lå alltid på 'feiltoppen' - kanskje derfor de har krympa utvalget ) Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det er veldig stabilt og med pc2100 minne var det maks 2% tregere enn det jeg har nå, det er også mer stabilt enn det jeg har nå. Brukervenneligheten er normal, lett og montere og lett og innstallere men det er de fleste hk i dag og biosen er også enkel. Kan anbefales. _________________ AMDXp 2000+ Msi kt3 ultra2-r 512Mb samsung pc2700 Club-3d Radeon 9700pro 2xWdc80gbse i raid0 SB Audigy Player Koolance miditower vannkjøling 3d mark 2oo1se:12755poeng [ Denne Melding var redigert av: sub1343 på 2002-09-28 05:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå