HeidiAnette Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har en bror som står til konfirmasjon nå i mai. Har tenkt å gi han digitalt kamera, men vet ikke hva som er best. Har tenkt til å bruke opp til 2000,- Har noen noe å anbefalle. Har sett på anbefallingene som ligger på siden her, og de ser OK ut. Men tenkt å høre om noen der ute hadde noe annet å anbefalle? Er en gutt på 15 år som skal ha det. Har aldri hatt noen kamera tidligere, bortsett fra engangskameraer Hehe. Så hva vil dere anbefalle meg å kjøpe. Tror han foretrekker at det er en lite og hendig. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Canon Ixus,finnes mange versjoner,jeg har Ixus og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg vil anbefale deg Canon PowerShot A530. Koster ca. 1700,- Tar veldig bra bilder, det er lite og hendig. Det er relativt nytt, og få tester som ligger ute enda, men tilbakemeldinger fra folk er ganske entydig, at det er ett bra kamera for pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå