Gå til innhold

Hvilken brenner?


sfenne

Anbefalte innlegg

Quote:


Signatur skrev (2002-09-30 15:40):

Cd-brenner teknologien er nå så moden, at ingen brennere utmerker seg som spesielt dårlige. Du kan trygt kjøpe brennere fra alle produsenter som er anbefalt her, men ser ikke helt vitsen med 48x.



Ikke eg heller ser vitsen med en 48x brenner, For de klarer ikke å brenne 48x uannsett. Lesingen av en plate har og store problemer med 48x, Men som en annen sa det er kult når det står 48x på fronten. Min brenner er 12x plextor og er bra nok for meg. :razz:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest denne linken, har eg blitt i tvil.

 

Hadde sett meg ut en brenner som eg hadde lyst på, men er det berre tull å kjøpe en dyr (god?) brenner, sidan dei til 500,- får så gode attestar?

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=6&s=pl

 

Skal brukes til å brenne VCD, backup og fil-cd (RW).

 

Denne funksjonen med T@2 (tattoo) for å brenne eit bilde på CD-en... er dette hardware eller software basert?

 

Følger det med brenneprogram til denne sidan det er snakk om bulk?

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-09-30 15:59, skrev KristianS:

Etter å ha lest denne linken, har eg blitt i tvil.


Hadde sett meg ut en brenner som eg hadde lyst på, men er det berre tull å kjøpe en dyr (god?) brenner, sidan dei til 500,- får så gode attestar?


Denne funksjonen med T@2 (tattoo) for å brenne eit bilde på CD-en... er dette hardware eller software basert?


Etter min mening er det tull å betale for noe mer enn de billigste brennerene. Tidsbesparelsen er omentrent fraværende, og støtten for diskformater er like god på de billige. Personlig betaler jeg ikke 759 kr ekstra for T@2 -funksjonen. (priser fra prisguiden)
Lenke til kommentar

Ja då vel eg ein billigare brennar. Det er då ikkje nødvendig å svi av meir pengar i ein brennar enn nødvendig... bokstavleg talt.

 

Berre ein liten ting til... er det stor forskjell på feilbrennings prosenten mellom dyre og rimelige brennarar? Det er vel ikkje sånn at det ein sparer på å velge ein rimeligare brennar tar ein igjen ved å måtte kaste ein heil del CD-ar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...