Mazeking Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Neste gang kan det være lurt å la den ligge før man flytter den tilbake slik at den ikke blir ødelagt. Den kan lett det den har jeg hørt . Særlig hvis DVDplata står i når man spiller. Synd man ikke kan kopiere spillene til hardisken i stedet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Neste gang kan det være lurt å la den ligge før man flytter den tilbake slik at den ikke blir ødelagt. Den kan lett det den har jeg hørt . Særlig hvis DVDplata står i når man spiller. Synd man ikke kan kopiere spillene til hardisken i stedet. 5898256[/snapback] Ja det er jo rikelig med plass til dette på vår flotte 20GB HDD Du meiner meir bruk av cache sikkert? Det har vi sekulert i korfor det ikkje blir gjort meir bru av dette. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Ser ut som ventetiden er over. UPS har fått den inn til Oslo i dag så da har jeg boksen tilbake Lurer litt på om jeg har fått en helt ny eller om de har reparert den gamle. Kanskje jeg får den med samsung dvd spilleren Endret 18. april 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ikkje ver sein med tilbakemelding her ihvertfall Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Ikkje ver sein med tilbakemelding her ihvertfall 5941498[/snapback] Gir dere beskjed så fort jeg har åpnet pakken Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Da har jeg fått den nye boksen i hus. Endelig. Var nesten som å åpne en pakke da jeg fikk den. Den er helt ny. Datoen er 16.02.2006 Slenger med et bilde av nye "babyen" min Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg liker ikke designet på den nye cdskuffen Synes du den bråker mindre en den ''gamle''? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Jeg liker ikke designet på den nye cdskuffen Synes du den bråker mindre en den ''gamle''? 5944332[/snapback] Den bråker mye mindre Skuffen ser vel samme ut, men den har et klistremerke over skuffen som du må ta av Endret 18. april 2006 av avanore Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 ser ut som min 360 må inn til MS..........har mista profile på maskina dvs game save/achivements osv.Fikk 3 røde blink ved oppstart.....skrudde av og deretter på igjen.Starta som normalt men bilde frøs 15 min senere Orker ikke sjekke mere nå da jeg skal opp TIDLIG........må vel ringe support i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg sitter og små håper på red ring of death, støyen gir jeg blanke i, men det er selve hakkinga under avspilling av dvd filmer og etter slep i lyd (det er til å rive av håret når man ser munnen bevege seg og lyden kommer etter 1-2 sec) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg sitter og små håper på red ring of death, støyen gir jeg blanke i, men det er selve hakkinga under avspilling av dvd filmer og etter slep i lyd (det er til å rive av håret når man ser munnen bevege seg og lyden kommer etter 1-2 sec) 5958671[/snapback] Prøvd å endre til 50/60 hz eller Widescreen? Funket her :!: Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 da fikk jeg 3 røde ringer for første gang. har hatt xboxen siden julen 2005. drit hva skal jeg gjøre nå virker ikke å skru den på lyser bare 3 røde lys. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 da fikk jeg 3 røde ringer for første gang. har hatt xboxen siden julen 2005. drit hva skal jeg gjøre nå virker ikke å skru den på lyser bare 3 røde lys. 7791966[/snapback] Du må nok sende den inn Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 vet noen hvor lang tid det tar sånn ca. før jeg får den tilbake? må jeg sende inn harddisken også? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Harddisk skal ikke sendes inn. Tror ikke det tar så forferdelig lang tid, hvis alt går i orden (don't count on it...). Jeg ringte første gang 5. desember. DHL skal komme og hente den imorgen. Dette er fjerde dagen de sier de skal komme. Jeg holder ikke pusten. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 For meg så tok det bare rundt 2 uker, veldig førnøyd med servicen til ms Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 For meg så tok det bare rundt 2 uker, veldig førnøyd med servicen til ms 7792571[/snapback] Tok litt over 1 uke her med UPS Lenke til kommentar
virulence Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Pussig sammentreff at denne tråden skulle være aktuell akkurat nå. Har nettopp sittet med en kamerat og spilt Gears Of War i flere timer, coop campaign. Hva spillet angår, var det helt konge, men opplevelsen ble litt sabotert. Sabotasjen kom i form av tidligere nevnte frysninger, dog muligens av en litt annen art. Det var nemlig ingen røde lys inne i bildet, og klikkene kom med cirka en halvtimes mellomrom. Merkelig nok har det ikke forekommet før, iallefall ikke ifølge min bror, som eier boksen. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hehe, min release xbox funker perfekt enda! Men så går den vel til helvete etter at garantien er gått ut.. Håper nesten at den skal bli ødelagt snart slik at jeg får en ny.. Da holder den sikkert ut resten av denne konsollgenerasjonen.. Endret 25. januar 2007 av Ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå