Gå til innhold

Web-siden blir rar i IE, ikke i FrontPage

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt å lage en webside, og når jeg redigerer den i Frontpage går alt fint. Men når jeg forhåndsviser den, eller åpner den i Front Page blir alt helt rart. Hva kan være feil.

Og "Meny" forsvinner helt!

Har lagt ved web siden. Kan noen sjekke om det er sånn for dem i FrontPage også?

web_siden.htm

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Da var det et veldig saklig inlegg :p

Jeg har prøvd å bytte ut det meste og gjort alt jeg kan, men det fungerer ikke. Tror jeg skal begynne på nytt uten alle de idiotiske tabellene. Mend mindre noen har løsningen på problemet da :)

Lenke til kommentar
Hva mener du med det? Hvorfor røre Frontpage?

Har prøvd å rette det opp, men det hjelper ikke... :)

5888849[/snapback]

For å si det i klartekst. Frontpage er ubrukelig til å lage nettsider. Rett og slett fordi den HTML koden Frontpage lager på alt for mange områder ikke følger standardene, og da blir sidene seende håpløse ut, og du har ingen kontroll.

Gode nettsider kan bare lages når man har full kontroll over HTML, dvs. god gammeldags manuell koding i texteditor, eventuelt profesjonelle WYSIWYG løsninger om Adobe GoLive eller Macromedia Dreamweaver (fordi disse også gir manuell kontroll).

For å få til nettsider er det bare en måte - nemlig å lære det fra bunnen av.

Glimrende tråd på diskusjon.no med masse linker til nybegynnertips

En tråd med en mengde artikler om webdesign

Og gidder man ikke det arbeidet (å lære å lage nettsider skikkelig), bør man holde seg borte, eller velge ferdigløsninger der det bare er å legge inn innholdet. Det finnes noen slike tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...