Christian86 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei, lurte på om noen har en ca oversikt over kjente feil på Passat 97 modellene? Er 79 000 kr mye for en som har kjørt 94 000 km? (årsavgift inkl.) Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Har hørt at det er mye feil med sentrallås (låser generelt) og hjuloppheng (Foringer, endeledd) osv som blir fort slitt... Som sagt.. bare ting jeg har hørt.. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det er nok verken mer eller mindre feil på den der, enn på andre'97-modeller som er gått 100K. Noe småplukk må du nok regne med. Skaff NAF-test hvis det ikke følger med tilstandsrapport. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 vi fikk en naf test. Sentrallåsen hadde noe problemer, men selger fikset det. Var også en skade i lakken som vi fikk med i prisen (tas skikkelig). Lenke til kommentar
gorber Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Da er det sikkert et godt kjøp. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 håper det Naf sa at de feilene som var kjent med den, nå var utbedret og de så tydelig tegn på at disse ikke gjaldt denne bilen. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ja de sikreste kjøpene er som regel de eldste passatene av denne typen. For de har som regel rettet opp alle feilene. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Passat er det den nye elelr gamle typen?, for viss det er den gamle så er det en møkkabil som mommer til å koste skjorta i reperasjoner og det er nesten det eneste du får gjort på en slik dritt bil også. Nei kjøp noe annet eller den gamle typen av passaten som kom på tidlig 90 tallet har hørt at dette skal være en grei bil. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) 97-modellen er den nye typen.. tror jeg da, er det ikke det? jo det må det være... HER har jeg mast litt om info om en 99-modell passat, tror det er noen linker nedi tråden som er verdt å titte på kanskje... prisen på den bilen du ser på syntes jeg var meget rimelig... hvis det ikke er store lakkskaden da.. Endret 22. april 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 97-modellen er den nye typen.. tror jeg da, er det ikke det? jo det må det være... HER har jeg mast litt om info om en 99-modell passat, tror det er noen linker nedi tråden som er verdt å titte på kanskje... prisen på den bilen du ser på syntes jeg var meget rimelig... hvis det ikke er store lakkskaden da.. 5969013[/snapback] 97 er den første "nye" som markerte skille mellom den gamle og nye typen. Min er kjempe fin hehe, men gud som jeg trenger å lære gir ass.....Lakkskaden tok selger gratis, så bilen ser ut som fabrikkny nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå