Amento Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Som jeg har skjønt så koster det få en IPB versjon som er etter v1.3 Så jeg tenkte da at da må det da være mulig å skaffe v1.3 på internett! Men nei da, jeg har ikke greid å funnet det... Noen som vet hvor jeg kan skaffe det? Og er det i hele tatt mulig? Mener liksom alle filene, så det er mulig å uploade det til sin egen host osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Må si at dette er feil sted å poste om akkurat dette, men jeg antar at prodigy lar meg bruke denne linken som han sendte meg. http://prodigy.technicalart.net/hw/TMOD_ipb1.3.rar Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 kk. Beklager men takk Hvilket forum burde jeg ha postet det på, slik at jeg vet det til senere? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nett-Tjenester? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 kk. takk BTW, betyr dette at alle host'er som tilbyr IPB forums er A. enten ulovlige eller B. bruker v1.3? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) kk. takk BTW, betyr dette at alle host'er som tilbyr IPB forums erA. enten ulovlige eller B. bruker v1.3? 5874064[/snapback] Kommer ann på. Hvis de har cPanel, så er det en lovelig verson. Hvis de tilbyr noe annet går jeg utifra at det er ulovelig. Hvis du er i tvil kan du alltids kontakte Invision å spørre. ( http://www.invisionpower.com/ ) EDIT: Så vidt jeg husker, så bruker cPanel v1.3... Sikkert varriert. Har ikke prøvd en cPanel verson som har noe annet enn v1.3. Endret 5. april 2006 av medlem-77217 Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hoster kan selvfølgelig tilby IPB, men det koster sikkert flesk å gjøre det. IPB har blitt bloat og dritt, og definitivt ikke noe du har lyst å legge penger i (nei, jeg sier ikke det bare fordi jeg er med på å utvikle Vikingboard ). Og forresten, så vidt jeg har fått med meg er det ulovlig i følge Invision Power å skaffe seg 1.3 "på egenhånd" siden lisensavtalen legger ved en begrensning som sier at tilbudet om gratis IPB kan trekkes tilbake når som helst. EDIT: Thank you for contacting Invision Power Services. To answer your questions: 1.) Q: Can an user still download 1.3.x from somewhere else and use it freely? A: The only area where you can still download a legitimate copy of our free product is through software like cPanel or Fantastico. If they are using a version downloaded from anywhere else it is likely illegitimate. 2.) Q: Do you make 1.3.x available for download in your site? A: We have officially retired all versions prior to 2.0.0 Final. There are simply too many security vulnerabilities in the older software. We really do not recommend that individuals use such old versions in a live environment. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to let us know. Have a great day! Sincerely, Jonathan Shipe Sales and Billing 1-800-901-5491 ext. 108 http://www.trap17.com/index.php/invision-p...ree_t33953.html Endret 5. april 2006 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå