Petterbw Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg har et problem, og det er at pcen min ikke vil starte når rom temperaturen er under 20 grader. eller tempen inni kassa er under 20 grader. da kommer det bare en stygg pipelyd og jeg får ikke no bilde på skjermen. noen som vet hva dette kommer av? hvordan jeg løser problemet? pcen min: abit kr7a-raid amd xp 1900+ elsa gladiac 920 (gf3) 512 ddr-ram 2* western digital 120GB og en masse annet rart. cpu og gpu er vannkjølt, koblet i serie. men det er ikke noen lekasjer i systemet. på forhånd takk for hjelen Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Og over 20 grader funker den? Har du sett nøye etter på skjermkortet at det ikke har dryppet der? Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 jeg har sjekket at det ikke er noe dritt på skjermkortet, det er helt ok. over 20 grader så funker det fett. lurer på om det er hovedkortet, for når jeg prøvde å gå i biosen her om dagen så klikka det. bare masse rare farger og jeg fikk ikke klikka på noe. da var tempen ca 18grader. det er skikkelig irriterende. spes med tanke på at OsloLAN ikke er langt unna.... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Ingen piping fra systemhøytaleren heller? Dette var mystisk..... Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 det er kun internhøytaleren som uler. høyt og lenge Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hmm, dårlig kontakt et sted? Tror du skal sjekke at kjøleblokkene sitter godt og riktig. Sjekk det samme med maskinvaren også. Jeg vet selv at pcer kan være lunefull, men dette tar kaka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå