Sonic^^ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Har nettopp kjøpt meg ny pc nå, men jeg klarer ikke å formatere den for så å innstalere windows på den. Det virker kun med hurtigformatering, ikke vanlig. Noen som vet svaret på dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det tyder på at disken er skadet. Forskjellen på vanlig og hurtig formatering er at den vanlige først kjører en full sjekk av alle sektorer. Det tar lang tid. Selve formateringen er den samme. Prøv produsentens diagnoseprogram. Du finner de på UBCD. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Har nettopp kjøpt meg ny pc nå, men jeg klarer ikke å formatere den for så å innstalere windows på den. Det virker kun med hurtigformatering, ikke vanlig. Noen som vet svaret på dette? 5872095[/snapback] Hvorfor trenger du vanlig? Jeg bruker alltid hurtigformatering, er jo ca. det samme uansett. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ja, det er det samme, men med en ny disk er det lurt å kjøre vanlig. Hvis ikke så hadde han begynnt å bruke den og så hadde feilene dukket opp senere, med tapte data som resultat. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Men nå som jeg har hurtigformatert klarer den ikke å boote opp.. den kommer bare til windows loadingen og restarter der ifra.. Jeg kan alltids klage på hdd'en da. Men det hele startet med at jeg innstalerte windows, alt funkert, helt til jeg skulle innstalere skjermkort-driver til mitt 7900GT. Jeg restartet men den komm bare til windows loadingen og sto å loada kjempe lenge der.. Etter ganske lenge med venting kom den til der du skal skrive inn passord med der stoppet den.. Men skal jeg benytte angre-retten/klage på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå