Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Passer D-Link DGL-4300 for meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DGL-4300 tåler generelt høy trafikk uansett om det er snakk om torrents eller annen bruk . Det er ihvertfall min mening så langt .

Minuset fortsatt med denne routeren er at den "skriker etter" reboot ved hver konfigureringsendring som gjør at man blir nødt sitte å vente litt men det er etter min mening en liten pris å betale for ett ellers så bra produkt .

Snart kommer "hylekoret" og da blir det liv her :cry:

Lenke til kommentar
DGL-4300 tåler generelt høy trafikk uansett om det er snakk om torrents eller annen bruk . Det er ihvertfall min mening så langt .

Minuset fortsatt med denne routeren er at den "skriker etter" reboot ved hver  konfigureringsendring som gjør at man blir nødt sitte å vente litt men det er etter min mening en liten pris å betale for ett ellers så bra produkt .

Snart kommer "hylekoret" og da blir det liv her  :cry:

5872240[/snapback]

hehe.. jau, kan vel si meg enig.. men jeg og min DGL 4300 har våres problemer.. noen ganger har jeg mest lyst å kaste den gjennom vinduet.. men en perfekt brannmur har den!! :)

Lenke til kommentar

jau, joda, den fungere ypperlig med flere koblinger. min har fem :) har hatt 21 stk på den en gang, via switcher.. :) funka bra det!

den har forresten veldig god sikkerhet, mac låsing, super brannmur, og egne inntillinger for spill osv.. :)

edit: info

Endret av SiRious
Lenke til kommentar
jau, joda, den fungere ypperlig med flere koblinger. min har fem :) har hatt 21 stk på den en gang, via switcher.. :) funka bra det!

den har forresten veldig god sikkerhet, mac låsing, super brannmur, og egne inntillinger for spill osv.. :)

edit: info

5872474[/snapback]

Når jeg sa koblinger mente jeg koblinger fra andre torrent-brukere ;) Men takk for inputen :yes:

Lenke til kommentar
Har hatt en server med torrentflux stående bak denne siden januar på en 100 mb linje. Har til tider vært veldig mye trafikk inn og ut av den serveren. Ikke en eneste reboot til nå.

//Swiss

5875413[/snapback]

Takk! Akkurat det jeg trengte å vite :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...