Xander^ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Skal gå til innkjøpt av ny ruter. Det jeg lurer på er hvorvidt D-Link DGL-4300 tåler tung trafikk fra torrent-klienter? Er det noen som har erfaringer med denne? Endret 5. april 2006 av Xander^ Lenke til kommentar
Konge Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 DGL-4300 tåler generelt høy trafikk uansett om det er snakk om torrents eller annen bruk . Det er ihvertfall min mening så langt . Minuset fortsatt med denne routeren er at den "skriker etter" reboot ved hver konfigureringsendring som gjør at man blir nødt sitte å vente litt men det er etter min mening en liten pris å betale for ett ellers så bra produkt . Snart kommer "hylekoret" og da blir det liv her Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 DGL-4300 tåler generelt høy trafikk uansett om det er snakk om torrents eller annen bruk . Det er ihvertfall min mening så langt . Minuset fortsatt med denne routeren er at den "skriker etter" reboot ved hver konfigureringsendring som gjør at man blir nødt sitte å vente litt men det er etter min mening en liten pris å betale for ett ellers så bra produkt . Snart kommer "hylekoret" og da blir det liv her 5872240[/snapback] hehe.. jau, kan vel si meg enig.. men jeg og min DGL 4300 har våres problemer.. noen ganger har jeg mest lyst å kaste den gjennom vinduet.. men en perfekt brannmur har den!! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 At den må rebootes etter konfigurasjon er ikke det store for min del, bare den klarer mange koblinger uten å krasje. Har sett Linksys sine løsninger har fått gode erfaringer, eneste at de ikke har gigabit lan .. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) jau, joda, den fungere ypperlig med flere koblinger. min har fem har hatt 21 stk på den en gang, via switcher.. funka bra det! den har forresten veldig god sikkerhet, mac låsing, super brannmur, og egne inntillinger for spill osv.. edit: info Endret 5. april 2006 av SiRious Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 jau, joda, den fungere ypperlig med flere koblinger. min har fem har hatt 21 stk på den en gang, via switcher.. funka bra det! den har forresten veldig god sikkerhet, mac låsing, super brannmur, og egne inntillinger for spill osv.. edit: info 5872474[/snapback] Når jeg sa koblinger mente jeg koblinger fra andre torrent-brukere Men takk for inputen Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Har hatt en server med torrentflux stående bak denne siden januar på en 100 mb linje. Har til tider vært veldig mye trafikk inn og ut av den serveren. Ikke en eneste reboot til nå. //Swiss Endret 5. april 2006 av SwissChesus Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Har hatt en server med torrentflux stående bak denne siden januar på en 100 mb linje. Har til tider vært veldig mye trafikk inn og ut av den serveren. Ikke en eneste reboot til nå. //Swiss 5875413[/snapback] Takk! Akkurat det jeg trengte å vite Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ...Ikke en eneste reboot til nå.Kan ikke si det samme med NGT og Netopia-routeren i IP-forward mot DGL-4300. Måtte legge inn firmware 1.5 istedenfor 1.6 for å slippe unna mange reboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå