Deathie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg snakker for meg selv. Om noen er enig/uenig i det, respekterer jeg det. Men jeg har ikke tatt del i andre sine argumenter her, jeg har flere ganger presisert at Gerrard er en god spiller. Når jeg skriver "vi", mener jeg folk generelt som ikke er så opphengt i sin "egen" klubb, at de ikke ser utsiden. 5883592[/snapback] Hvorfor snakke om den når det ikke er noen av dem her? Er vel heller onyX som er på viddene, da han ikke klarer å argumentere med bedre argumenter enn "Liverpool er teite!", "Gerrard suger!" og "Gerrard er teit, for det eneste han kan er å skyte!". Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Finnes jo 100 forskjellige kåringer hvert år. Sorry for at eg ikke har kontroll på alle da. Men bare se om du finner noen "årets lag" uten Gerrard.. 5883258[/snapback] Finnes det 100? Den offisielle som FIFA holder hvert år, er FIFA World Player Gala. Deathie, jeg er ikke på viddene. Vet godt hva jeg snakker om. Siden du er Liverpool fan, så beskytter du han godt. Og kanskje vil du at han skal bli verdens. Åja, så nå er det VI som har bind for øynene? Det eneste jeg har gjort er å forsvare Gerrard som fotballspiller fordi dere sier at han er dårlig, og at han bare kan skyte. At han er best, har jeg aldri sagt. Halleluja mann, du får ikke komme og si slikt etter at jeg har argumentert mot deres tafatte argumenter. Jeg er Milan fan, jeg kan da ikke være sur fordi Inzaghi ikke er blandt topp-3. Ingen kan måle seg med Ronaldinho. Endret 7. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Azaziah Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 nemmen hei onyX kan du plz komme med noen argumenter mot gerrard snart? si hvorfor du ikke synes han burde vært høyere på den listen. har ikke hørt mer enn "han kan bare skyte", noe som er så langt fra sannheten som overhodet mulig. finner du en mer allsidig spiller så let me know. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Se de filmene av Ronaldinho jeg har posta. Gerrard har ikke samme kvaliteter som verdens beste spillere har. Ergo, han kan aldri bli verdens beste. Hvorfor ble Zidane verden beste spiller i 1998? Hvorfor har han fått mye skryt til nå? Han er en midtbane-spiller. Skjeldent at Engelske spillere kommer under topp-3. Lampard gjorde det i 2005-kåringen. Det gjelder også å ha kunst med ballen. Suker, Weah, Zidane, Rivaldo osv. <-- Disse har vært på topp-3. Og den spilleren som er mer allsidig (midtbane) er Zidane. Zidane slår Gerrard ned i kista, i tillegg til å spikre den fast! Siden dere insisterer i at Ronalidinho er spiss, noe han ikke er. Endret 7. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Ronaldinho er verdens beste! Gerrard er ein god spelar han, ingen tvil om det, men Ronaldinho er supermann. Hans ballkunst minnar litt om Maradona i hans storhetstid. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Se de filmene av Ronaldinho jeg har posta. Gerrard har ikke samme kvaliteter som verdens beste spillere har. Ergo, han kan aldri bli verdens beste. Hvem har motsagt deg? Jeg skal være enig i at jeg synes at Ronaldinho er bedre enn Gerrard, men du sier jo at Gerrard er rævva. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Noen argumenter har jeg ikke, men ronaldinho er mangfoldige hakk bedre enn hva gerrard er, sånn er det bare. Dere pool-supportere får bare bite i gresset og innse det, siden noen saklige motargumenter tviler jeg på at dere klarer å hoste frem. Hilsen en som er glad i både barca og liverpool Lenke til kommentar
Azaziah Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 annet enn en sykt bra teknikk, hva er da flere hakk bedre enn gerrard? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Noen argumenter har jeg ikke, men ronaldinho er mangfoldige hakk bedre enn hva gerrard er, sånn er det bare. Dere pool-supportere får bare bite i gresset og innse det, siden noen saklige motargumenter tviler jeg på at dere klarer å hoste frem. Hilsen en som er glad i både barca og liverpool 5886012[/snapback] Jeg skjønner ikke hva problemet er? Ja, vi er Liverpool supportere, men hva skal det ha med saken å gjøre? Jeg har også innrømt at jeg synes Ronaldinho er hakket bedre enn Gerrard. Hva mer er det dere vil ha? Annenhver post sies det jo, at vi ikke klarer å innse dette. Hvor kommer det egentlig fra? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå fikk du meg til å le. Og NightKeeper, Ronaldinho er ikke spiss hvis du tror det. Ronaldinho er en midtbane spiller og til tider spiller han en hengende spiss, og er særs offensiv!. No shit? Han er offensiv midtbane, jeg sa jeg hadde mest sansen for midtbanespillere, med det mente jeg sentral midtbane. Ikke kom her og lær meg om fotball. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 No shit? Han er offensiv midtbane, jeg sa jeg hadde mest sansen for midtbanespillere, med det mente jeg sentral midtbane. Ikke kom her og lær meg om fotball. 5889956[/snapback] Tydeligvis trenger du en opplæring. Midtbanespiller er mangt. Det er: - Offensiv midtbane. - Deffensiv midtbane. - Sentral midtbane. - Kant/wing <-- Kall det hva du vil. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 No shit? Han er offensiv midtbane, jeg sa jeg hadde mest sansen for midtbanespillere, med det mente jeg sentral midtbane. Ikke kom her og lær meg om fotball. 5889956[/snapback] Tydeligvis trenger du en opplæring. Midtbanespiller er mangt. Det er: - Offensiv midtbane. - Deffensiv midtbane. - Sentral midtbane. - Kant/wing <-- Kall det hva du vil. 5890280[/snapback] Jeg sa jeg så på midtbanespillere mest som sentrale midtbanespillere, jeg trenger ingen opplæring, ok? Jeg vet godt hva midtbane innebærer. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Å si at Gerrard bare er god til å skyte er, for å si det på engelsk, beyond retarded. Mannen har fantastiske langpasninger, utrolige langdistanse løp med ball som ofte skaffer Liverpool straffespark, han er ekstremt taklingsdyktig, og er en ledertype Ronaldinho ikke er. Han er en type som gjør at medspillerene spiller bedre, Ronaldinho er tvert det motsatte. Og, ja, han har noen fantastiske skudd. Desverre er det ikke så ofte han er på sitt beste, skjer kanskje hver tiende kamp. Hadde han vært mer stabil ville jeg våget å kalle han verdens beste. Bør selvfølgelig nevnes at jeg ser mye mer av han enn jeg gjør av f.eks Ronaldinho, så jeg er selvfølgelig litt biased. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Når vi først startet denne diskusjonen, så nevnte en person her Gerrard med en gang. Da sier jeg, når dere ser fotball, ser dere kun mot de Britiske øyer eller? Vi kunne også nevnt en annen spiller for den saks skyld, sånn som meg, Zidane. Mannen har fantastiske langpasninger, utrolige langdistanse løp med ball som ofte skaffer Liverpool straffespark, han er ekstremt taklingsdyktig, og er en ledertype Ronaldinho ikke er. Han er en type som gjør at medspillerene spiller bedre, Ronaldinho er tvert det motsatte. Og, ja, han har noen fantastiske skudd. Da sier jeg først: For det er ikke Ronaldinho. Ronaldinho har fantastiske langpassninger, til og med, med en liten finesse i tillegg ved å se bort når han slår passninger. Hehe, jeg sier bare rykk og fart. Eneste som slår Ronaldinho i rykk og fart er Ronaldo. Og det med liten margin. Når du sier at Gerrard er en ledertype som ikke Ronaldinho er, så tar du grundig feil! Har du sett Barcelona uten Ronaldinho? Tydeligvis ikke. Og har du sett Barcelona med Ronaldinho? Ronaldinho er arkitekt bak det meste som skjer offensivt i Barca, han som bygger spillet. Den ultimate ledertype og playmaker i Barca. Han ledet Barca til kvartfinale når de spilte mot Chelsea. Ronaldinho gjør da spillerne sine enda bedre! Som sagt, så må du ta en titt på Gaucho. Uten Ronaldinho i Barca, er de null. Så ikke kom å si at han ikke har samme ledertype, han er en bedre ledertype en Gerrard vil jeg si. Ronaldinho har et unikt skudd. Desverre er det ikke så ofte han er på sitt beste, skjer kanskje hver tiende kamp. Hadde han vært mer stabil ville jeg våget å kalle han verdens beste. Bør selvfølgelig nevnes at jeg ser mye mer av han enn jeg gjør av f.eks Ronaldinho, så jeg er selvfølgelig litt biased. Synd for dere fans av Gerrard og Liverpool at han ikke er i 100 i hver kamp. Det er nemmlig Ronaldinho. Hvis du ser mye mer i Gerrard, hva er grunnen til at du ikke ser det på Ronaldinho? Vær så snill å ikke sammenlign Gerrard med Ronaldinho, folk ler av deg Marius. Ronaldinho er en klasse for seg selv, ingen over, ingen ved siden av. Husker du kanskje Football for Asia, for det med Tsunami-katastrofen som skjedde i Asia? Ronaldinho og Shevshcenko skulle peke ut sine lag. Gerrard ble ikke med i noen av lagene. Du ydmyker deg selv, Marius. Ronaldinho spiller med rytme i kroppen, som ingen andre spillere har. Han har sin unike Brasilske Ginga. Endret 10. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Fete videoer Han er og blir verdens beste noen år til Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 "Du ydmyker deg selv, Marius." Tvert motsatt, det eneste jeg prøvde å få frem var at han kan mye mer enn å skyte, som du tydeligvis ikke så. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ærlig talt, slike kåringer er bare piss. Å Onyx, jeg tenkte nå og skrive et saklig innlegg men når jeg ser hvordan du argumenterer og hvordan tonen din er så gidder jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Vær så snill å ikke sammenlign Gerrard med Ronaldinho, folk ler av deg Marius. Ronaldinho er en klasse for seg selv, ingen over, ingen ved siden av.5897850[/snapback] Mitt lille innspill, første og eneste: Å sammenligne disse to spillerne er helt idiotisk, da deres spillestiler er på to helt forskjellige ytterpunkter. Denne diskusjonen fører ingen vei, så la det ligge. Skal dere sammenligne ferdigheter, sammenlign i allefall med folk som spiller samme type fotball, hvis ikke er det bare bortkastet tid og krefter. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ærlig talt, slike kåringer er bare piss. Å Onyx, jeg tenkte nå og skrive et saklig innlegg men når jeg ser hvordan du argumenterer og hvordan tonen din er så gidder jeg rett og slett ikke. 5899952[/snapback] Legger meg på denne. onyX, det er for all del ikke BareMarius som driter seg ut her. Eksempel..? Synd for dere fans av Gerrard og Liverpool at han ikke er i 100 i hver kamp. Det er nemmlig Ronaldinho. :!: :!: Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Lenge siden jeg har lest maken til søppelpost. En del ting har blitt "diskutert" frem og tilbake uten at det tydligvis har hjulpet for begge parter. Vil bare nevne noen ting. hehe, jeg sier bare rykk og fart. Eneste som slår Ronaldinho i rykk og fart er Ronaldo. Og det med liten margin. Vil si at Ronaldo ikke har rykket han hadde lenger, og noen har kanskje bedre rykk en Ronaldinho, f.eks Henry, Giuly, Owen. Fart er det kanskje enda fler Når du sier at Gerrard er en ledertype som ikke Ronaldinho er, så tar du grundig feil! Har du sett Barcelona uten Ronaldinho? Tydeligvis ikke. Og har du sett Barcelona med Ronaldinho? Ronaldinho er arkitekt bak det meste som skjer offensivt i Barca, han som bygger spillet.Den ultimate ledertype og playmaker i Barca. Han ledet Barca til kvartfinale når de spilte mot Chelsea. Ronaldinho gjør da spillerne sine enda bedre! Som sagt, så må du ta en titt på Gaucho. Uten Ronaldinho i Barca, er de null. Så ikke kom å si at han ikke har samme ledertype, han er en bedre ledertype en Gerrard vil jeg si. Ronaldinho har et unikt skudd. Dette har ingenting med ledertype å gjøre. Du sier jo selv at han arkitekten og playmakeren. Han leder ikke, han gjør laget sitt kun bedre med fysiske ferdigheter. For all del, ikke tro at jeg mener han ikke leder laget sitt, men med ledertype i samme forstand er han ikke. Nei, Gerrard er IKKE like god. Om noen liverpool supportere blir sure på meg nå, så værsågod, men prøv å se noen kamper og sammenlign. Riquelme, Lampard, Ballack og Kaka er vel kanskje omtrendt like gode. Aimar også på en god dag. Men Gerrard er litt unna det nivået.Har ergret meg i årevis over at aimar ikke har blomstret fullt ut Endret 11. april 2006 av dub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå