Gå til innhold

Hvorfor Ronaldinho er best. Se hit.


Onyx

Anbefalte innlegg

Ronaldinho er en meget god fotballspiller, men hvor vi skal plassere han på banen og sammenligne han med, kan man spørre seg. For på Barcelona spiller han en venstre/offensiv midtbane og på Brasil spiller han spiss/meget offensiv midtbane.

 

Gerrard er god, og selv liker jeg Lampard. Det er mer naturlig og sammenligne disse to, to sentrale midtbanespillere. Ronaldinho er offensiv og burde heller sammenlignes med Kaka/Henry

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ballack, Riquelme, Ronaldinho,Gerrard og Lampard er er verdens beste fotballspillere

 

Ballack: holder balanse i laget, overblikk

Riquelme: Betre passings fot har ingen i verden, overblikk

Ronaldinho: Seier seg selv

Gerrard: Overblikket. Han har den beste lag-moralen i verden

Lampard: Gerrard og Lempard er ganske like

 

:)

Endret av brd
Lenke til kommentar

Nei, Gerrard er IKKE like god. Om noen liverpool supportere blir sure på meg nå, så værsågod, men prøv å se noen kamper og sammenlign. Riquelme, Lampard, Ballack og Kaka er vel kanskje omtrendt like gode. Aimar også på en god dag. Men Gerrard er litt unna det nivået.

Endret av Saknet
Lenke til kommentar
Nei, Gerrard er IKKE like god. Om noen liverpool supportere blir sure på meg nå, så værsågod, men prøv å se noen kamper og sammenlign. Riquelme, Lampard, Ballack og Kaka er vel kanskje omtrendt like gode. Aimar også på en god dag. Men Gerrard er litt unna det nivået.

5879107[/snapback]

Helt korrekt Saknet :)

Gerrard har ingenting å stille opp med. Hvis dere Liverpool-fans sier at Gerrard er god, sier jeg at Basturk, Rosicky og Salihamedsic er bedre! Det er de også forresten!

 

Veldig bra Saknet :)

Lenke til kommentar

Gerrard film. Okay? Av alle Gerrards mål her, er 95% utenfor 16-meter. Hva sa jeg før i denne tråden? Eneste han kan, er å skyte!

 

Så ser dere de andre filmene av Ronaldinho. Ikke kom å si at Gerrard kan måle seg med Gaucho! I de fleste av angrepene så røren han ikke ballen en gang, plutselig, pang, så smeller det et skudd i mål. Åhh jeg skulle ha likt å se Barcelona v. Liverpool, se Ronaldinho pisse på Gerrard og kompani :) Håper det skjer til neste år. Hvis dere husker Barca - Chelsea i år, det målet Ronaldinho scorte, Terry hadde ikke sjangs, han datt rett og slett. Og så skal Hyypia og Carragher stoppe han?

 

Barcelona - Chelsea 2006.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Thiery Henry og Ronaldinho<3

INGEN kan måle seg med rykket til Henry.

 

Blant de yngre, lovende spillerne, er som litt lenger oppe, Rooney og Messi nevnt, men vi må ikke glemme Ronaldo og Fabregas.

Er man utd fan selv, men liker ikke ronaldo.. Greit han er god teknisk, men for ei jævla pingle! Men derimot, Fabregas, HAN har jeg sansen for :cool:

 

 

EDIT: Forresten, noen som vet hva sangen i den første filmen heter? :dribble:

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
1. Si huff og huff.

2. For det første hadde de uflaks. For det andre var de ikke effektive mot Chelsea i fjor, revansjen i år var fabelaktig. Det vet du.

3. Nå skyter du deg selv i benet også må jeg si, faktisk mere enn meg. Kan jeg spørre deg, hvorfor er Milan i semi finale nå, og ikke Liverpool? Og husk at Sepp Blatter (FIFA-president) måtte endre på reglene i fjor, for at Liverpool i det hele tatt skulle få låv til å bli med i årets CL pga svake 6. plass i fjor i serien. Eller var det 5.? Patetisk.

4. Nå kan jeg også hoste litt. Gerrard kan ikke måle seg med Ronaldinho, okay?. Ronaldinho er i en klasse for seg selv, og ligger laaangt over Gerrard, og alle andre, desverre for din del. Er Gerrard god nok, skal han hjelpe England til en finalesluttspill i VM i år.

5. Nja, fortsatt så har han ikke egenskaper nok til å måle seg med topp 3 i verden. Hvilken plass fikk han i rankingen egentlig? Og det er derfor engelske spillere har vanskeligheter for å bli verdens beste, de har ikke samme kvalitet som de i toppklassen har. Brasiliansk Ginga, Italiensk maskineri og spansk finesse for eksempel.

6. Vi for se, vi for se. Vi skal dog ikke glemme at når Real Madrid kommer seg på bena igjen, så blir det hardkjør ellers i verden. Treg? Alldeles ikke treg. Når den tid har kommet, så har nok Real Madrid og Milan blitt større enn det de er nå. Ring meg hvis Liverpool vinner igjen da, greit?

7. Til opplysning så er jeg Milan fan, og ikke Barcelona fan. Det er spilleren jeg er interesert i. :)

Til deg Deathie: *Host* Liverpool-fan *Host*.

Jeg får fortsette jeg da....

1. Du trenger virkelig ikke å komme med elendige argumenter fordi du hater Liverpool. Skal du diskutere, får du gjøre det ordentlig, om du liker laget eller ikke.

2. Som du sier i punkt 2, var Barca ineffektive i fjor, noe Liverpool var i år.

3. Prøver du å si at Gerrard har problemer med å komme inn på det Engelske landslaget? Sier litt om hvor mye peiling du har? :roll:

4. Ranken var slik faktisk: 1. Ronaldinho - 2. Lampard - 3. Gerrard. Hva sa du igjen? Ikke en av de 3 beste? Hmm. :nei:

5. Ja, jeg er Liverpool fan, men jeg lar det ikke gå utover argumentene mine. :ermm:

 

Gerrard film. Okay? Av alle Gerrards mål her, er 95% utenfor 16-meter. Hva sa jeg før i denne tråden? Eneste han kan, er å skyte!

 

Så ser dere de andre filmene av Ronaldinho. Ikke kom å si at Gerrard kan måle seg med Gaucho! I de fleste av angrepene så røren han ikke ballen en gang, plutselig, pang, så smeller det et skudd i mål. Åhh jeg skulle ha likt å se Barcelona v. Liverpool, se Ronaldinho pisse på Gerrard og kompani :) Håper det skjer til neste år. Hvis dere husker Barca - Chelsea i år, det målet Ronaldinho scorte, Terry hadde ikke sjangs, han datt rett og slett. Og så skal Hyypia og Carragher stoppe han?

 

Barcelona - Chelsea 2006.

5879244[/snapback]

Er ikke de peneste målene ved langskudd? Det mener i alle fall jeg. Hvorfor tror du mange hundre tusen mennesker elsker Gerrard? Bare fordi han kan skyte? Hvorfor er han Liverpools kaptein? Bare fordi han kan skyte? Arg, det irriterer meg grenseløst når folk med null peiling uttaler seg om slikt. Og til slutt. Liverpool har i alle fall bedre forsvar enn det Barca har. :roll:

Lenke til kommentar

Nice going Deahie.. Endelig en som vet kan han snakker om.

 

Og til dere som kommer med denne meningsløse kritikken mot gerrard som at alt han kan er å skyte:

Er det skuddfoten som gjør gerrard til den tredje beste spilleren i verden, eller innsatsen, lederstyrken eller kanskje det at han passer i hvilken som helst posisjon på banen (kanskje ikke keeper) ?

Bare prøv å nevne en egenskap på banen gerrard ikke mestrer.

Lenke til kommentar
4. Ranken var slik faktisk: 1. Ronaldinho - 2. Lampard - 3. Gerrard. Hva sa du igjen? Ikke en av de 3 beste?

Hva er det du prater om? Tydeligvis er det du som ikke har peiling på fotball her, og om du sprekker av sinne for være ditt problem.

 

1. Ronaldinho.

2. Lampard.

3. Eto'o.

 

Nok en gang, fakta! Gerrard har ikke vært blant topp 3 i det hele tatt, og det kommer aldri til å skje. Ser dere han på den lista eller? Igjen, kommer han under de tre beste, ring meg :)

 

Azaziah, Gerrard er ikke under topp tre.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Nice going Deahie.. Endelig en som vet kan han snakker om.

 

Og til dere som kommer med denne meningsløse kritikken mot gerrard som at alt han kan er å skyte:

Er det skuddfoten som gjør gerrard til den tredje beste spilleren i verden, eller innsatsen, lederstyrken eller kanskje det at han passer i hvilken som helst posisjon på banen (kanskje ikke keeper) ?

Bare prøv å nevne en egenskap på banen gerrard ikke mestrer.

5883209[/snapback]

 

Så så... må du lese litt mer på tråden. Gerrard er god, men han er overrated, mye på grunn av at han er den beste spilleren på Liverpool. Det finnes mange bedre spillere på denne posisjonen, men det er nå slik at Liverpool er en veldig populær klubb, og da blir Gerrard mye nevnt.

Lenke til kommentar
Så så... må du lese litt mer på tråden. Gerrard er god, men han er overrated, mye på grunn av at han er den beste spilleren på Liverpool. Det finnes mange bedre spillere på denne posisjonen, men det er nå slik at Liverpool er en veldig populær klubb, og da blir Gerrard mye nevnt.

5883267[/snapback]

Nå er det vel sikkert bare du og OnyX her inne som faktisk dømmer spillerne etter hvor godt er likt, mens vi andre faktisk ser fotballkamper for å finne ut hvem som er best. :ermm:

Lenke til kommentar
Så så... må du lese litt mer på tråden. Gerrard er god, men han er overrated, mye på grunn av at han er den beste spilleren på Liverpool. Det finnes mange bedre spillere på denne posisjonen, men det er nå slik at Liverpool er en veldig populær klubb, og da blir Gerrard mye nevnt.

5883267[/snapback]

Nå er det vel sikkert bare du og OnyX her inne som faktisk dømmer spillerne etter hvor godt er likt, mens vi andre faktisk ser fotballkamper for å finne ut hvem som er best. :ermm:

5883454[/snapback]

 

Sant det der. Dere dømmer vel spillerene etter filmer dere finner på internett.

Lenke til kommentar

Jeg ser veldig mye fotball. Både engelsk, spansk, italiensk og brasiliansk. Og greier faktisk å SE at det finnes spillere med bedre kvaliteter enn Gerrard. På tide å slutte å mase frem og tilbake om dette. Er du liverpoolfan og synes Gerrard er best, værsågod. Vi mer nøytrale greier å se kvaliteter hos andre spillere som går over Gerrard sine.

 

 

blir så provosert over at fans av div. klubber har bind for øynene når det gjelder andre klubber og spillere :hrm:

Endret av Saknet
Lenke til kommentar

Åja, så nå er det VI som har bind for øynene? Det eneste jeg har gjort er å forsvare Gerrard som fotballspiller fordi dere sier at han er dårlig, og at han bare kan skyte. At han er best, har jeg aldri sagt. Halleluja mann, du får ikke komme og si slikt etter at jeg har argumentert mot deres tafatte argumenter. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg foreslår (enda en gang) at folk leser hva jeg skriver før de begynner å si sånt. Jeg har IKKE sagt at han er dårlig, jeg har IKKE sagt at han bare kan skyte. Alt jeg har sagt er at det finnes bedre spillere. Hvor vanskelig er det å lese igjennom før man svarer? :roll:

Lenke til kommentar
Jeg ser veldig mye fotball. Både engelsk, spansk, italiensk og brasiliansk. Og greier faktisk å SE at det finnes spillere med bedre kvaliteter enn Gerrard. På tide å slutte å mase frem og tilbake om dette. Er du liverpoolfan og synes Gerrard er best, værsågod. Vi mer nøytrale greier å se kvaliteter hos andre spillere som går over Gerrard sine.

 

blir så provosert over at fans av div. klubber har bind for øynene når det gjelder andre klubber og spillere  :hrm:

5883482[/snapback]

:roll: Du holder jo med OnyX, som betyr at du tar del i hans argumenter også. Jeg har da aldri vært uenig at det finnes bedre spillere.

Lenke til kommentar

Jeg snakker for meg selv. Om noen er enig/uenig i det, respekterer jeg det. Men jeg har ikke tatt del i andre sine argumenter her, jeg har flere ganger presisert at Gerrard er en god spiller. Når jeg skriver "vi", mener jeg folk generelt som ikke er så opphengt i sin "egen" klubb, at de ikke ser utsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...