Gå til innhold

Hvorfor Ronaldinho er best. Se hit.


Onyx

Anbefalte innlegg

Til dere som er i tvil om hvem som er verdens beste fotballspiller, og hvorfor Lampard og Eto'o kom på 2. og 3. plass i fjorårets FIFA-ranking. Altså 2005.

Gutten har alt. Passninger. Finter. Skudd. Overblikk. Utrolig fart og rykk. Og playmaking. Ingen kan måle seg med han.

 

Vi kan også starte en diskusjon om deres meninger om dette.

- Film 1.

- Fra Nike.

- Film 3.

 

Hvis dere er enda mere i tvil, slå på TV3 den 18. april å se Milan - Barcelona i semi-finale.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er jo god han. Men er ikke i tvil om at Rooney KOMMER til å bli verdens beste spiller!

5872137[/snapback]

Nja, Messi har større sjangser. Ikke glem Kaka, Ibrahimovic og Shevchenko.

5872206[/snapback]

Messi har stort potensiale. Ibrahimovic har ikke sjangs til å nå opp i toppen. Shevchenko er god, men alt for gammel til å bli enda bedre. Men hmm, nå glemte jeg hvilken spiller jeg har troen på. :mad:

Lenke til kommentar
Joda, Ronnie er bra han, men han har dessverre filmetendenser. Jeg har mer sansen for midtbanespillere, derfor jeg mener at Pirlo / Ballack er de beste i verden  :thumbup:

5872385[/snapback]

 

Vist du har mest sans for midtbanespillere forventa eg nesten og sjå Gerrard og Alonso som favoittane? :)

Greit Pirlo er god på dødball og med pasninger, men som anker mot ikkje-italienske lag går det ikkje. Ballack er klart en av verdensbeste, men forsatt litt bak Stevie G!

 

There is only ONE Stevie G!

 

Steven_Gerrard__Liv_192967c.jpg

Lenke til kommentar
Joda, Ronnie er bra han, men han har dessverre filmetendenser. Jeg har mer sansen for midtbanespillere, derfor jeg mener at Pirlo / Ballack er de beste i verden  :thumbup:

5872385[/snapback]

 

Vist du har mest sans for midtbanespillere forventa eg nesten og sjå Gerrard og Alonso som favoittane? :)

Greit Pirlo er god på dødball og med pasninger, men som anker mot ikkje-italienske lag går det ikkje. Ballack er klart en av verdensbeste, men forsatt litt bak Stevie G!

 

There is only ONE Stevie G!

 

Steven_Gerrard__Liv_192967c.jpg

5873379[/snapback]

Nå fikk du meg til å le. Og NightKeeper, Ronaldinho er ikke spiss hvis du tror det. Ronaldinho er en midtbane spiller og til tider spiller han en hengende spiss, og er særs offensiv!. Fakta.

Uff og uff sier jeg bare. Er ikke Liverpool verdens beste lag da? Hvorfor kom de seg ikke lengre i Champions League? Det som skjedde i fjor i CL finalen, skjer èn gang i historien. Jeg kan love deg at Liverpool ikke vinner flere CL før om 100 år. Milan beviser at de er lag, ikke Liverpool!

 

Gudskje lov kan ikke Gerrard måle seg med Ronaldinho i det hele tatt. Hater spillestilen hans, alt for ortodoks. Eneste han kan gjøre er å skyte bare. Og det store stygge bilde av han da. Den medaljen der kan han nok kysse en gang i sitt liv og ikke flere, desverre.

 

Dette er gutten:

 

 

Lenke til kommentar

Huff, dette blir mye quoting:

 

Vist du har mest sans for midtbanespillere forventa eg nesten og sjå Gerrard og Alonso som favoittane? :)

Greit Pirlo er god på dødball og med pasninger, men som anker mot ikkje-italienske lag går det ikkje. Ballack er klart en av verdensbeste, men forsatt litt bak Stevie G!

 

There is only ONE Stevie G!

5873379[/snapback]

Nå er jeg Liverpool-fan, men å nevne Alonso som verdens beste spiller er noe du faktisk ikke har lov til å gjøre. Ja, han er god, men det finnes over dusinet som er bedre.

 

Vurderer Lampard langt foran Gerrard. (og jeg er overhodet ikke noe liverpool eller chelsea supporter)

5873414[/snapback]

Hver sin smak. Til Liverpools spillestil er jeg sikker på at Gerrard fungerer bedre en Lampard.

 

Ikke glem at Rooney er 19 år!

Ikke glem at Messi er yngre. :)

 

Uff og uff sier jeg bare. Er ikke Liverpool verdens beste lag da? Hvorfor kom de seg ikke lengre i Champions League? Det som skjedde i fjor i CL finalen, skjer èn gang i historien. Jeg kan love deg at Liverpool ikke vinner flere CL før om 100 år. Milan beviser at de er lag, ikke Liverpool!

 

Gudskje lov kan ikke Gerrard måle seg med Ronaldinho i det hele tatt. Hater spillestilen hans, alt for ortodoks. Eneste han kan gjøre er å skyte bare. Og det store stygge bilde av han da. Den medaljen der kan han nok kysse en gang i sitt liv og ikke flere, desverre.

1. Da var det min tur og si uff og uff.

2. Hvorfor vant ikke Barcelona i fjor da, eller hvilket som helst annet lag, hvis det er verdens beste lag? Du skyter deg selv i foten her.

3. Og hvordan i huleste beviser Milan at de er et lag i motsetning til Liverpool?

4. Gerrard kan ikke måle seg med Ronaldinho fordi du hater han? Javeeel. :roll:

5. Og han kan bare skyte? Hvor mye har du egentlig sett Gerrard spille? :dontgetit:

5. Liverpool kommer til å vinne CL igjen innen 100 år. Du er ikke treig, er du?

7. *Host* Fanboy *Host* :roll: .

 

At det går an å si så mye latterlig i et innlegg på noen få linjer. :ermm:

 

 

Edit: Glemte en quote.

Endret av Deathie
Lenke til kommentar
Å sammenligne Gerrard og Ronaldinho, vel... det er vel ett nivå forskjell, uansett hva du mener om Gerrard. Sorry for Liverpool-tilhengere, men slik er det  :ermm:

Sier ikke at Gerrard er dårlig, for all del, han er en god spiller!

5875107[/snapback]

Hvis dette var rettet mot meg, skjønner ikke jeg hvorfor. Dette har jeg nemlig aldri motsagt. Det eneste jeg poengterte var at argumentasjonen til onyX var latterlig dårlig i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Uten at jeg skal blande meg inn i noe fotball-debatt (for det kan jeg fint lite om), vil jeg gjerne kommentere filmene. De to første filmene var det ikke lett å se stort mye ut av, der hadde man klippet og limt så sinnsykt masse at all ballmagien forsvant innimellom og var umulig å få med seg. Klippingen i den siste filmen var mye bedre, men der var kvaliteten så dårlig at man ikke så stort der heller.

Lenke til kommentar
Han er jo god han. Men er ikke i tvil om at Rooney KOMMER til å bli verdens beste spiller!

5872137[/snapback]

Nja, Messi har større sjangser. Ikke glem Kaka, Ibrahimovic og Shevchenko.

5872206[/snapback]

 

Ikke glem at Rooney er 19 år!

5874576[/snapback]

 

20 år

5874867[/snapback]

 

 

Big difference!:p

Lenke til kommentar
1. Da var det min tur og si uff og uff.

2. Hvorfor vant ikke Barcelona i fjor da, eller hvilket som helst annet lag, hvis det er verdens beste lag? Du skyter deg selv i foten her.

3. Og hvordan i huleste beviser Milan at de er et lag i motsetning til Liverpool?

4. Gerrard kan ikke måle seg med Ronaldinho fordi du hater han? Javeeel. :roll:

5. Og han kan bare skyte? Hvor mye har du egentlig sett Gerrard spille? :dontgetit:

5. Liverpool kommer til å vinne CL igjen innen 100 år. Du er ikke treig, er du?

7. *Host* Fanboy *Host* :roll: .

 

At det går an å si så mye latterlig i et innlegg på noen få linjer. :ermm:

 

Edit: Glemte en quote.

5874935[/snapback]

1. Si huff og huff.

2. For det første hadde de uflaks. For det andre var de ikke effektive mot Chelsea i fjor, revansjen i år var fabelaktig. Det vet du.

3. Nå skyter du deg selv i benet også må jeg si, faktisk mere enn meg. Kan jeg spørre deg, hvorfor er Milan i semi finale nå, og ikke Liverpool? Og husk at Sepp Blatter (FIFA-president) måtte endre på reglene i fjor, for at Liverpool i det hele tatt skulle få låv til å bli med i årets CL pga svake 6. plass i fjor i serien. Eller var det 5.? Patetisk.

4. Nå kan jeg også hoste litt. Gerrard kan ikke måle seg med Ronaldinho, okay?. Ronaldinho er i en klasse for seg selv, og ligger laaangt over Gerrard, og alle andre, desverre for din del. Er Gerrard god nok, skal han hjelpe England til en finalesluttspill i VM i år.

5. Nja, fortsatt så har han ikke egenskaper nok til å måle seg med topp 3 i verden. Hvilken plass fikk han i rankingen egentlig? Og det er derfor engelske spillere har vanskeligheter for å bli verdens beste, de har ikke samme kvalitet som de i toppklassen har. Brasiliansk Ginga, Italiensk maskineri og spansk finesse for eksempel.

6. Vi for se, vi for se. Vi skal dog ikke glemme at når Real Madrid kommer seg på bena igjen, så blir det hardkjør ellers i verden. Treg? Alldeles ikke treg. Når den tid har kommet, så har nok Real Madrid og Milan blitt større enn det de er nå. Ring meg hvis Liverpool vinner igjen da, greit?

7. Til opplysning så er jeg Milan fan, og ikke Barcelona fan. Det er spilleren jeg er interesert i. :)

Til deg Deathie: *Host* Liverpool-fan *Host*.

 

En fotballspiller skal ha alle kvaliteter. Rykk, fart, dribblinger og mesterverk, (Ronaldinho har flip-flap, se i annet sted, slå motsatt der han ser. Utrolig behandling av ball. Og ikke minst overblikk.) og det som gjør Ronaldinho unik, er at han har sin egen (unike-) stil å komme med. Det med at han behandler ballen med utsiden av foten stadig vekk, danser etter å ha scort, vifter med ''telefofonen'' også, og hans enorme styrke og balanse. Hvem andre har dette? Ronaldinho leker med ballen. Han behandler ballen som om vi skulle behandle en ballong. Det er dette vi gjerne vil se, og derfor han har blitt kåret til verdens beste og fortsatt vil bli kåret!

 

Nike film 2. En glad spiller.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...