jack_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hallo Taskmanager vil ikke starte/komme opp lenger på ctrl+alt+delete Har win XP pro english verson. Har også prøvd run->taskmgr.exe uten lykke. (Another program is currently using this program) Hva skal jeg gjøre? Edit: Pokker, håper jeg ikke har feilpostet. Endret 5. april 2006 av jack_ Lenke til kommentar
Squirrel Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har du sjekket for virus/spyware/malware? Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Nei, har ikke det. Akkurat nå har jeg ingen antivirus program inne. Men skal prøve en syware test nå Lenke til kommentar
Squirrel Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Ja, ta en scan. Ta gjerne også en Housecall-scan. Kom gjerne også med en Hijackthis-log, post den her på forumet, så kan vi ta en titt og se om vi finner noe mistenkelig. Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Nå har jeg kjørt både Ad-aware og Spybot - Seach and destroy, og taskmgr er oppe og går igjen! Squrirel: Kjører housecall-scan nå for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå