Joakim Gjerde Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hei! Jeg sitter å koder litt men har støtt på et problem. Jeg har en "liste" med forskjellige values, men den ene valuen må være en variabel da denne variablen definerer brukerens navn Dette er sånn jeg har det nå <select name="hvor"> <option value="felles">Felles</option> <option value="$_SESSION['online']">Privat</option> </select> Den som da inneholder session er brukernavnet til inlogget bruker, men dette får jeg en feilmelding på som gjør at scriptet ikke virker. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette isteden? Mvh Joakim Gjerde Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Det hadde vært en ide å faktisk poste feilmeldingen da I tillegg, hvor er koden som skriver det her ut? Vanskelig å vite uten litt mer info Endret 5. april 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Da var dette fikset så da er det det samme! Grunnen til at det ikke virket var at formen ikke lå i en php tag:D Endret 5. april 2006 av joakim@hortensgutta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå