MindTooth Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva i all verden er poenget med en Mac, hvis man skal kjøre XP på den spør jeg! Litt av poenget med en Mac er jo nettopp OSX, bedre sikkerhet og brukervennlighet +++ Man kjøper ikke en Mac fordi den er pen, og kjører XP på den... 5873609[/snapback] Har vel litt med stabilitet å gjøre tenker jeg.. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Apple lager jo veldig gode maskiner, og OSX er et fint OS. Men det er jo vanskelig å finne støttede programmer. Men har Apple maskiner skjermkort nok til å kjøre spill? Trodde de lå ganske langt bak på det området. Og da forsvinner jo moroa med spill macen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) NVIDIA GeForce 6600 med 256 MB SDRAM NVIDIA GeForce 7800 GT med 256 MB SDRAM [+ NOK 2.980,00] QUADRO FX 4500 med 512 MB SDRAM [+ NOK 14.040,00] Ed1t: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1LLvSbQ1/1.?p=0 Endret 5. april 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Artig! Nå blir det nok Mac neste gang hvis dette viser seg å fungere skikkelig. Eneste grunnen til at jeg ikke har valgt Mac tidligere er pga at jeg er veldig glad i å spille... og utvalget har ikke vært topp til Mac. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Artig! Nå blir det nok Mac neste gang hvis dette viser seg å fungere skikkelig. Eneste grunnen til at jeg ikke har valgt Mac tidligere er pga at jeg er veldig glad i å spille... og utvalget har ikke vært topp til Mac. 5873886[/snapback] Spill og visual studio .NET for min del, så jeg angrer nesten litt på at jeg nettopp kjøpte meg ny PC nå Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 The Real Reason Behind Apple's Boot Camp Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva i all verden er poenget med en Mac, hvis man skal kjøre XP på den spør jeg! Litt av poenget med en Mac er jo nettopp OSX, bedre sikkerhet og brukervennlighet +++ Man kjøper ikke en Mac fordi den er pen, og kjører XP på den... 5873609[/snapback] Har vel litt med stabilitet å gjøre tenker jeg.. 5873801[/snapback] Akkurat.. men hva er det som gjør en Mac så veldig mye mer stabil enn en PC? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva i all verden er poenget med en Mac, hvis man skal kjøre XP på den spør jeg! Litt av poenget med en Mac er jo nettopp OSX, bedre sikkerhet og brukervennlighet +++ Man kjøper ikke en Mac fordi den er pen, og kjører XP på den... 5873609[/snapback] Har vel litt med stabilitet å gjøre tenker jeg.. 5873801[/snapback] Akkurat.. men hva er det som gjør en Mac så veldig mye mer stabil enn en PC? 5874084[/snapback] OSX tar forbehold i få komponenter. Mens windows trenger å støtte en HEL del flere komponenter. You see? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Spørsmålet blir bare om win blir like stablit under BootCamp, husk at dette er BETA programvare, altså ikke helt ferdigstilt og muligens med bugs. for og få en retferdig sammenlgning burde BootCamp være et produkt med kundestøtte og hele pakka. Men, fy så morro det kan bli og kjøpe pc. (Intel macene er blant de få som har DVI ut). Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det tok ikke lang tid, hehe lenke Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hehe. Den var god. Tipper den BootCamp softwaren trenger litt fin justering, eller er det bare Windows som er så j*vlig ustabilt. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvorfor er det folk her som påstår at Mac OS X er stygt eller gyselig? Bruker dere Windows? Har dere prøvd OS X i det hele tatt? Jeg kan virkelig ikke forstå at noen som bruker Windows XP til daglig kan kalle Mac OS X for gyselig!! For all del bare kos dere med Teletubbie land(Luna) dere... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Unnskyld at jeg sier det men det er da Windows XP som er "gyselig" . 5872221[/snapback] Og dette har vi tenkt å begrunne med? 5872830[/snapback] Estetikk? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Unnskyld at jeg sier det men det er da Windows XP som er "gyselig" . 5872221[/snapback] Og dette har vi tenkt å begrunne med? 5872830[/snapback] Estetikk? 5875222[/snapback] estetikk: ~ik'k -en (gj nlat fra gr aisthetes 'den som sanser') læren om det skjønne, særlig i kunst Så du mener du har greie på kunst? Eller? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ærlig talt, det går jo på ens personlige meninger. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 For de som ikke liker standard Windows XP-stil, er det faktisk mulig å tilpasse hvordan det skal se ut ned på ganske detaljert nivå. Jeg er heller ikke spesielt begeistret for det litt glorete grensesnittet som er standard i XP, men ved å velge "Windows standard", får man et mer nøytralt og helt ok utseende. Man kan også fritt velge farger, størrelser på rammer, kanter osv. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det jeg bekymrer meg over er at 3. partsutviklere nå velger å utvikle programvare til Windows og dropper OS X støtten, for MAC kan jo kjøre windows! Vips, spares det inn på utviklingskostnader og både PC'er og MAC'er kan kjøre programvaren som utvikles. Visst 3. partsutviklere velger denne tankegangen, så kan OS X stadig få mindre programvareutvalg. Men å få OS X over på PC derimot Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ærlig talt, det går jo på ens personlige meninger. 5875714[/snapback] Selvfølgelig, men spurte ut ifra utrykket jeg ikke forsto! Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) For den som spurte etter bencher; her er mine to resultater: 3DMark2001: 5859 PCMark05: 2745 Dette er med Intel 945GM integrert grafikk (220MB delt RAM), og 1 GB RAM totalt. EDIT: det er en MacMini med 1,67 GHz Intel Core (dual) CPU Dette virker dønn stabilt på meg. Jeg har kjørt testene og mange forskjellige programmer i over 2 timer nå. Jeg får heller poste på nytt, dersom MacMinien kræsjer. Nå skal jeg spise pizza med barna (det er tross alt 17. mai!). Endret 17. mai 2006 av emacoolit Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Vil dette si at man kan også kan kjøre windowsspill på mac? :!: PS: Når det gjelder diskusjonen om utseende XP ser pent ut, men det ER stygt! Endret 17. mai 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå